کلیدستان

نسخه‌ی کامل: راه های اخذ اقامت اروپا
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
- اخذ اقامت اروپا بر اساس ثبت شرکت در کشور های اروپایی عضو پیمان شینگن:
یکی از بهترین راه ها برای دریافت اقامت اروپا، ثبت یک شرکت در کشور های اروپایی می باشد. در صورتی که این راه را برای اقامت اروپا انتخاب کنید به شما تا ۵ سال اقامت اروپا به صورت موقت داده می شود که معمولا با گذشت سه سال از این ۵ سال می توانید برای درخواست اقامت اروپا به صورت دائم اقدام کنید. هزینه های این امر شامل هزینه ثبت شرکت و دریافت اقامت می باشد که در کل با احتساب هزینه وکیل هزینه های قانونی و شرکت حدود ۹۰۰۰ یورو می باشد.

- اقامت اروپا از طریق تمکن مالی:
در این مورد هیچ نیازی به حضور شما در کشور مورد نظر وجود نخواهد داشت و شما می توانید بدون حضور در کشور فوق تنها از طریق اینترنت، شرکت و حساب بانکی خود را مدیریت نمایید (هزینه این کار تقریبا از ۲۵۰۰ یورو به بالا متفاوت می باشد)

- اقامت اروپا از طریق خرید ملک در اروپا:
1-اخذ اقامت اروپا از طریق خرید املاک از نوع تجاری
در برخی کشورهای اروپایی این امکان وجود دارد که شما بر اساس خرید املاک تجاری اقدام به دریافت اقامت اروپا نمایید که هزینه این روش حدودا ۲۵۰۰۰۰ یورو به بالا می باشد. بر این اساس تا ۵ سال اقامت اروپا را دریافت می دارید و پس از ۵ سال، اقامت اروپا به صورت دائم را خواهید گرفت. ضمنا اگر ملکی تجاری را خریداری می کنید بایستی در آن شاغل شوید.

2- اخذ اقامت اروپا بر اساس خرید املاک از نوع مسکونی
بهتر است بدانید خرید املاک مسکونی در اروپا امری است کاملا مستقل از دریافت اقامت و در صورتی که فقط قانون این اجازه را داده باشد می توان از این روش برای دریافت اقامت اروپا استفاده نمود. هزینه این روش حدودا ۷۰۰۰۰ یورو می باشد. بر این اساس نیز تا ۵ سال اقامت اروپا را دریافت می کنید و پس از ۵ سال، اقامت دائم اروپا را خواهید گرفت.