کلیدستان

نسخه‌ی کامل: تخفیف ویژه رستوران سالود کیش
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
اگر به جزیره کیش می خواهید سفر کنید و در این میان به دنبال بهترین رستوران های کیش هستید باید خدمت تان عرض کنیم که رستوران خوب در این جزیره بسیار است. نکته ای که در جزیره خیلی اهمیت دارد مکان رستوران و دیزاین آن می باشد. یکی از مواردی که اکثر افراد خیلی به آن علاقمند هستند رستوران های ساحلی در کیش می باشد. به صورت کلی هر شهر ساحلی دارای کافه رستوران های ساحلی زیادی هست که مورد توجه عموم قرار می گیرد. اگر در جزیره مرجانی با آب های نیلگونش به دنبال یک رستوران خوب ساحلی هستید پیشنهاد ما به شما رستوران سالود کیش می باشد.

[عکس: %D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%...%DB%8C.jpg]

رستوران های ساحلی کم نیستند اما یکی از آن هایی که غذای با کیفیت و لذیذ ارائه می دهد و در کنار آن دارای ویو دریا می باشد رستوران سالود کیش می باشد. می توانید در تراس یا بالکن رستوران با ویو دریا غذای خود را صرف نمایید و از این همه زیبایی خداوند لذت ببرید.
منوی غذایی رستوران سالود در کیش بسیار متنوع است. انواع غذا های فرنگی , دریایی , ایرانی , کبابی و سنتی در این رستوران با کیفیت فوق العاده برای میهمانان سرو می شود. همچنین کافی شاپ لوکس و شیکی در این مجموعه قرار دارد که می توانید انواع نوشیدنی و کیک و دسر و بستنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و در این مکان بی نظیر میل کنید.

[عکس: %D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%...DB%8C-.jpg]

نکته دیگری که در مورد رستوران سالود وجود دارد موزیک زنده آن است که شاید برای خیلی از افراد اهمیت داشته باشد. و قطعا همین طور خواهد بود اگر بدانند که می توانند در چنین مکانی همراه با موسیقی زنده غذای خود را صرف کرده و ازآن لذت ببرند. تیم موزیک این رستوران از بهترین و بنام ترین هنرمندان جزیره می باشند که بی شک لحظاتی خاطره انگیز برای شما ثبت خواهند نمود.
مکان رستوران سالود در قسمت غربی جزیره قرار دارد. درست در نزدیکی کلبه هور معروف کیش! پیشنهاد تیم تخفیف کیش گردی به توریست های عزیزی که جزیرهکیش را برای سفر خود انتخاب نموده اند , صرف حداقل یک وعده غذا در این رستوران می باشد. مطمئن باشید که از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. برای خرید ورودی نهار یا شام رستوران به سایت تخفیف کیش گردی مراجعه نمایید. با خرید از این سایت می توانید تخفیف خوبی دریافت نمایید. نه تنها برای این رستوران , بلکه تخفیف رستوران های کیش به صورت کلی در سایت ارائه می شود.