کلیدستان

نسخه‌ی کامل: علت روشن نشدن ماشین لباسشویی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که آیا ماشین لباسشویی شما برق دریافت می کند؟ با استفاده از یک مولتی متر ولتاژ خروجی را بررسی کنید. اگر در لباسشویی جریان برق وجود نداشت، باید پنل برق خانگی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ قطعی جریان برقی در آن وجود نداشته باشد.

موتور لباسشویی
تمام ماشین های لباسشویی دارای یک موتور برای چرخش دیگ هستند. بسیاری از مدل های با ظرفیت بالا از موتور معکوس استفاده می کنند که برای انجام عملیات فرایند شستشو، از چرخش موتور در دو جهت استفاده می کنند. اگر موتور شروع به کار نمی کند؛ اما صدای هوووم مانند یا وزوز ایجاد می کند، ممکن است موتور ماشین لباسشویی شما دچار اشکال شده باشد. در چنی مواقعی حتماً نیاز به باز شدن دستگاه توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی و بررسی و عیب یابی دقیق آن می باشد.

همچنین اگر موتور ماشین لباسشویی بیش از حد گرم شود، ماشین لباسشویی خاموش می شود تا اجازه دهد موتور قبل از شروع دوباره خنک شود. اگر این مسئله یکی دو بار اتفاق بیفتد، مشکل خاصی نیست، اما اگر موتور لباسشویی شما اغلب بیش از حد گرم می شود، باید قبل از اینکه مشکل خیلی جدی پیدا کند، توسط تکنسین متخصص بررسی شود.


تعمیر لباسشویی سامسونگ