کلیدستان

نسخه‌ی کامل: عدم نیاز به کلید مکانیکی در دستگیره اثر انگشتی و قفل دیجیتال
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
نقل قول:کلید شما کد شماست و کد شما در امن ترین مکان یعنی در ذهن شماست. برای دسترسی بـه قفل دیجیتال علاوه بر رمز میتوانید با استفاده از کـارت، کلید مغنـاطیسی, اثـر انگشت، ریموت کنترل و یا تلفن همراه خود نیز به آن دسترسی داشته باشید.


بسته شدن درب به صورت اتوماتیک در قفل اثر انگشت هوشمند
با وجـود این مـدل قفل الکترونیکی و دستگیره اثر انگشتی دیجیتال دیگر نیازی نیست که هر باری که از منزل خود خارج میشوید درب منزل خود را قـفل نمایید، بـا استفاده از این مـدل قفل دیجیتال و دستگیره اثر انگشتی قفل هوشمند بعد از هر بار بسته شدن درب، دستگاه به صورت خودکـار قفل شده (قفل اتوماتیک) و از بیرون مـنزل کسی نمیتواند به قفـل شما دسترسی داشته بـاشد و آن را باز نماید، ولی از داخـل مـنزل بـه راحتی میتوانید با استفاده از دستگیره درب را باز کنید. این ویژگی نگرانی شما را بابت اطمینان از بسته بودن درب پس از خارج شدن از منزل برای همیشه از بین می برد.


زیبایی و جلوه دادن به ساختمان و درب منزل شما


با طراحی زیبا و جذابی که در تولید قفل هوشمند بکار رفته، این قفل نقش بسزایی در افزایش زیبایی و جلوه ساختمانهای مدرن امروزی بازی میکند. لازم به ذکر است تمامی قفل های دیجیتال شرکت کارن دارای استانداردها و جوایز معتبر طراحی در جهان می باشند.


کنترل از راه دور قفل الکترونیکی توسط ریموت کنترل و موبایل
اگر قفل الکترونیکی کارتی و اثر انگشتی دیجیتال را به ریموت کنترل مجهز کنید میتوان از آن به عنوان مجوز از طرف منشی مستقر در خارج از اتاق و یا فرد داخل اتاق استفاده کرد. همچنین به کمک نرم افزار گوشی های هوشمند اندوریدی و ios و ارتباط بلوتوثی و اینترنتی با سیستم هوشمند قفل ، می توان درب را از راه دور کنترل و باز و بسته نمود.