کلیدستان

نسخه‌ی کامل: انواع توری و فنس و کاربرد آن در ساختمان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
فنس توری حصاری زنجیری از معروف ترین و محبوب ترین انواع توری های حصاری به شمار می رود که علاوه بر حصارکشی در موارد عمومی بسیار زیادی کاربرد دارد. chain link fence تار و پود نداشته وبه دلیل نوع بافت آن و لینک شدن سیم های تشکیل دهنده توری از عرض با نام توری زنجیری معروف می باشد. توری حصاری زنجیری به عنوان یک محافظ دارای مقاومتی طولانی و قابلیت نصب آسان و دارای امنیتی بالا می باشد . جنس سیم تشکیل دهنده توری های حصاری زنجیری از گالوانیزه گرم می باشد که دارای روکشی از فلز روی هستند که باعث ضد زنگ بودن توری حتی بعد از ۵۰ سال مصرف در طبیعت و جو رطوبتی می باشد. در مورد انواع توری حصاری در مقاله ی دیگری بحث خواهد شد.
سیم خاردار فلزی ، توری حصاری فنس سیم های به هم بافته شده می باشند که تکه های سیم بصورت خار روی آن نصب می گردد . سیم خاردارها به عنوان یک مانع و حصار در محوطه ها و ساختمان ها دارای کاربرد می باشند .
که معمولا در قسمت بالای توری حصاری و فنس در سه ردیف روی توری حصاری و فنس نصب می شود.
شکل بافت سیم خاردارها به چند نوع مختلف می باشند که این اختلاف در نوع بافت سیم بوده و هر کدام متناسب با نیاز تولید می گردند .
از نقطه نظر تنوع ، سیم خاردارهای فلزی را می توان به صورت زیر طبقه بندی کرد :
سیم خاردارهای ساده
سیم خاردارهای حلقوی
سیم خاردارهای دوبل
سیم خاردارهای سنگین
هر کدام از محصولات فوق براساس موارد کاربرد تولید و مورد استفاده قرار می گیرند .

[عکس: %D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AA%D9%88%D8...%DB%8C.jpg]

قطر سیم مورد استفاده در بافت سیم خاردارها از یک میلی متر به بالا می باشد. همچنین سطح سیم به منظور جلوگیری از زنگ زدگی گالوانیزه می گردد .
توری کلاسیک و فنس کلاسیک در دو فرم رشته ای و حلقوی طبق سفارش تولید میگردد.این توری حصاری  فنس ها دارای مقاومت بسیار بالایی است که علاوه بر مقاومت ،زیبایی آن در حصارکشی بسیار مورد توجه قرار می گیرد . که در رنگ های مختلف قابل تولید است.
از جمله موارد مصرف فنس کلاسیک می توان به موارد زیر اشاره نمود:
1- توری کلاسیک برای حصار مکان های دولتی و خصوصی
2- توری کلاسیک برای ساختمان های اداری
3- توری کلاسیک برای مدارس ، دانشگاه ها و اراضی شخصی

مشخصات فنی به صورت زیر است:
مشخصات فنی
•دارای قدرت بالا
•دارا بودن مقاومتی زیاد در مقابل تاثیرات محیطی
•دارای دوام و زیبایی
•چشمه : 10*20 و 10*15 سانی متر
•قطر مفتول : 5 mm
•دارای پوشش رنگ از نوع الکترواستاتیک
•و در ابعاد و رنگ های گوناگون
به دلیل تغییرات زیاد در قیمت باید در مورد قیمت فنس باغی بیشتر به مراکز معتبر فروش مراجعه نمود و از آن ها برای انتخاب و قیمت مشاوره گرفت. irantoori.com