کلیدستان

نسخه‌ی کامل: استاکر برقی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
استاکر برقی را می توان از نظر ساختاری، شبیه به لیفتراک ها دانست با این تفاوت که امکانات و قابلیت های لیفتراک، بیشتر و همچنین ابعاد آن ها بسیار بزرگ تر است. استاکر، در دسته ماشین آلات انبارداری طبقه بندی می شود و بیشتر در فروشگاه ها، کارخانه های کوچک، انبارهای بزرگ و مواردی که بارهای حدود 3 تن باید جابه جا شوند مورد استفاده قرار می گیرد.

استاکرها در واقع بالابرهایی با ابعاد کوچک هستند. یک دستگاه استاکر از دو شاخک، چنگال بزرگ، بدنه اصلی، اهرم و جایگاه اپراتور تشکیل شده است. توسط اهرم های کنترل، شاخک های استاکر در زیر بارها و یا جعبه ها قرار می گیرند، سپس اپراتور توسط این اهرم ها کالاها را به سمت بالا حرکت می دهد. تمام مراحل بارگیری، حمل و تخلیه کالا توسط استاکر با ایمنی زیاد و به سهولت قابل انجام است.
  • [img=666x0]http://heblexco.com/wp-content/uploads/2011/12/maxresdefault-4-845x634.jpg[/img]
استاکر برقی
این نوع بالابرها مجهز به پلت فرم یا سکوی مخصوص ایستادن اپراتور به همراه گارد محافظ بوده که مخصوص عملیات تخلیه و بارگیری سنگین تا دو تن و با حداکثر سرعت در انبارهای متوسط و بزرگ میباشد و در صورت کسب مهارت توسط اپراتور ،سرعت عمل استاکرها از لیفتراک بیشتر بوده و در مکانهایی که لیفتراک معمولی به لحاظ ابعاد و اندازه قابلیت مانور ندارد به راحتی حرکت کرده وزمان جابجای و چیدمان کالا در انبار را به شدت کاهش می دهد.