کلیدستان

نسخه‌ی کامل: سرویس و تعمیر کولر گازی با نازلترین قیمت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
به نمایندگی تعمیر کولر گازی ما اعتماد کنید

قطعا برای همه شهروندان داشتن سابقه کار یک تعمیرکار کولر گازی بسیار مهم است و هیچکس دوست ندارد کولر خود را به شخصی تازه کار و بی تجربه برای انجام تعمیرات تخصصی در تعمیرگاه مرکزی و یا حتی در محل دهد. ما به عنوان یک مرکز معتبر و تعمیرگاه بسیار تخصصی و دارای سابقه همیشه به دنبال ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان هستیم! اما چرا؟ آذین سرویس با داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه کار و فعالیت در زمینه تعمیر کولر گازی در سال های اخیر به عنوان مرکزی با داشتن رتبه یک در بین مراکز دیگر در استان تهران به دنبال رضایت مندی مشتریان خود اقدام به کاهش قیمت های خود و گارانتی تعمیر به مدت ۹۰ روز کرد.
سرویس کولر گازی چه اهمیتی دارد؟
اگر می خواهید دارای یک کولر گازی با طول عمر بسیار مناسب باشید لازم است تا یکسری موارد را رعایت کنید و این موارد درصورت رعایت شدن حتی تا چندین سال از خرابی قطعه جلوگیری می کنند و بیشتر خرابی های کولر برای فراموش کردن سرویس کولر گازی است.
درصورتی که شما قبل از شروع فصل تابستان و گرما به سرویسکار کولر گازی مراجعه کنید تا برای شستشوی کولر گازی به محل شما حضور پیدا کند کاری بسیار مهم و خوبی را کرده اید اما چرا؟ پس از پایان فصل تابستان و خنک شدن تدریجی هوا کم کم کولر ها از مدار خارج شده و تا پایان فصل سرد سال عملا روشن نمی شوند و این یکی از مواردی است که گرد و خاک به داخل اسپلیت و موتور کولر گازی رفته و درصورت توجه نکردن به آن کولر فشار بیشتری را متحمل شده و مصرف برق را بالا می برد.