کلیدستان

نسخه‌ی کامل: کفپوش اپوکسی بیمارستانی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
کف پوش های کف بیمارستان ها باید آنتی باکتریال باشند از این رو از کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال استفاده می شود این نوع کفپوش بدون هر گونه  فرو رفتگی و پستی بلندی می باشد به این دلیل که فرو رفتگی ها محل تجمع باکتری هاست و نیاز است بیمارستان عاری از هر آلودگی ای و کاملا بهداشتی باشد. کفپوش اپوکسی مقاومت زیادی در برابر قارچ ها و باکتر ها دارد و به راحتی قابل تمیز کردن است. با توجه به قیمت ارزان و قابلیت اجرای آسان جایگزین مناسبی برای مواد ضد باکتریست. این خاصیت کفپوش های اپوکسی بیمارستانی سطحی نیست و حتی در صورت سوختن و شکسته شدن هم به هیچ وجه این خاصیت خود را از دست نمیدهد.
این کفپوش۱۰۰% مقاوم در برابر آب، لکه های نفت، آلاینده ها و سایر مواد می باشد که با فرموله شدن نسبت به اسیدها نیز مقاوم خواهد شد که به این نوع کفپوش، کفپوش اپوکسی ضد اسید گویند. الگوهای مختلف را می توان برای ایجاد راه های عبور و مسیریابی و علامت گذاری بر روی کفپوش اپوکسی در رنگ های مختلف اعمال کرد. از دیگر مزایای کفپوش اپوکسی قابلیت اجرا بر روی بتنسنگموزاییک و سایر سطوح قدیمی می باشد. این کفپوش بدلیل نداشتن درز و یک پارچگی در رنگ و یک دست بودن از نظر بهداشتی یک از بهترین کفپوش ها شناخته شده است
این کفپوش مناسب برای کف سازی پارکینگ، کف سازی سوله، کفسازی انبار، کف سازی کارخانه، کف سازی بیمارستان، کف سازی داروسازی، کفسازی فروشگاه های لوکس و زنجیره ای، کف سازی قنادی و شیرینی پزی، کفسازی رستوران و فود کورت لوکس و مجلل، کفسازی مهد کودک و مدرسه، کفسازی سالن بدنسازی و باشگاه ورزشی، کفسازی آشیانه هواپیما، کفسازی سالن تولید محصولات بهداشتی آرایشی، کفسازی لابی و داخل منازل، کف سازی محوطه و زیباسازی و سایر کفسازی های صنعتی و بهداشتی و لوکس می باشد.
قبل از اینکه به استدلال خود بپردازیم، اجازه دهید کمی در مورد چیستی اپوکسی متالیک صحبت کنیم. کفپوش های اپوکسی‌ متالیک سیستم‌های اپوکسی هستند که با رنگدانه‌های فلزی تقویت شده‌اند تا سطحی درخشان و بادوام ایجاد کنند. اکثر اپوکسی‌های رنگدانه‌دار فلزی از یک سیستم دو قسمتی استفاده می‌کنند که شامل رزین اپوکسی و سخت‌کننده‌ها است که به خشک شدن و سخت شدن اپوکسی کمک می‌کند. اما با رنگدانه فلزی، رنگدانه های فلزی در طول فرآیند اختلاط و/یا در فرآیند اعمال اجرا می شوند تا اثرات متفاوتی در پوشش ایجاد کنند. در زیر کمی بیشتر در مورد تکمیل هایی که می توان ایجاد کرد صحبت خواهیم کرد.
کفپوش های اپوکسی فلزی به یکی از محبوب ترین سیستم های پوشش در اینترنت برای پرداخت های خیره کننده ای که می توانند ایجاد کنند، تبدیل شده اند. برای دستیابی به پوشش‌های مختلف، برس‌ها، حلال‌ها و گاهی اوقات دمنده‌ها برای دستکاری مواد به روش خاصی استفاده می‌شوند. با استفاده از این روش‌های مختلف، با کمک یک پیمانکار حرفه‌ای، می‌توان به پایان‌هایی که ظاهر ابرها، امواج و گدازه‌ها را تقلید می‌کنند، دست یافت. چیزی که اکثر مردم نمی دانند این است که از آنجایی که واکنش های شیمیایی پیچیده ای که در محلول های کفپوش اتفاق می افتد بسیار پراکنده هستند، هیچ دو اپوکسی فلزی یکسان نخواهند بود، حتی توسط یک پیمانکار.
هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برای پوشش کف بیمارستان خود به یک ماده افزودنی ضد لغزش نیاز دارید یا نه، یکی از اولین مواردی که باید در نظر بگیرید، آب و هوای است که در آن زندگی می کنید.
منبع: https://www.armelat.com/epoxy-industrial-flooring/