کلیدستان

نسخه‌ی کامل: چرا ایران بهشت راه اندازی کسب و کار اینترنتی است؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
چرا ایران بهشت راه اندازی کسب و کار اینترنتی است؟

امروز که در حال نگارش این مقاله هستم میهن عزیزمون در شرایط غیرعادی و ویژه ای به سر میبره و بازارهای سرمایه گذاری دچار تلاطم های شدیدی شدن و هر روز اخبار متفاوتی رو میشنویم.شاید با خودتون فکر کنید که سرمایه گذاری برای راه اندازی یه کسب و کار حماقته و باید صبر کنیم تا شرایط بهتر بشه تا استارت کسب و کارمونو بزنیم و با خودتون فکر کنید که راه اندازی کسب و کار اینترنتی شاید توی این شرایط یه قمار حساب میشه و حتما منجر به شکسته…

البته مقداری از این بدبینی ها برای راه اندازی کسب و کارها مربوط به اخباری میشه که از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی در حال دست بدست شدنه.چقدر این تیترها براتون آشناست:

کارگران ……. چند ماه حقوق دریافت نکرده اند
دست فروشی قهرمان دوچرخه سواری در یکشنبه بازار
سوپر مارکت ، شغل مورد علاقه جوانان تحصیلکرده
سقوط شدید ارزش ریال و ….

اگه شما هم این اخبار رو دنبال میکنید احتمالا هر روز بیشتر باورتون میشه که دیگه راه اندازی یه کسب و کار که بتونه توی زمان کوتاه و بدون هیچ ریسکی شما رو به درآمدعالی و استقلال مالی برسونه تقریبا محاله و آرزو میکردید شاید توی یه کشور دیگه بدنیا میومدید و این جبر جغرافیایی دردسر ساز شده…

و هر روز توسط رسانه ها بمباران میشیم و این طرز تفکر به ما القا میشه که نمیشه کسب و کار راه انداخت و هرکی راه انداخته شکست خورده و سرمایش دود شده…

اگه فکر کنید که بهترین کشورها برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی کشورهای اروپایی یا امریکایی و یا کشورهایی هستن که سطح رفاه بیشتری نسبت به ما دارند در اشتباهید

اگه فکر میکنید اگه توی یکی از اون کشورها بودید احتمالا در راه اندازی کسب و کار اینترنتی خودتون موفق تر بودید ، باید بگم که در اشتباهید.

اگه شما هم فکر میکنید که راه اندازی کسیب و کار اینترنتی توی ایران کار سختیه و تلف کردن وقت و سرمایست ، جالبه بدونید که ایران بهشت راه اندازی کسب و کار اینترنتی محسوب میشه.

راه اندازی کسب و کار اینترنتی در ایران مزایایی داره که شاید در هیچ کجای دنیا شاهد اونها نباشیم و بقول شاعر:

“آنچه خوبان همه دارن ، تو یکجا داری”

ایران بدلایل زیر بهشت راه اندازی کسب و کار اینترنتی محسوب میشه و مهمترین این دلایل عبارتند از:
۱-عدم تطابق عرضه و تقاضا

بهترین فروش یه محصول زمانی اتفاق میفته که نیاز بازار بیشتر از تعداد عرضه ها باشه یعنی توی یه بازار تعداد تقاضاها واسه یه محصول زیاد باشه و تولید کننده اون کالا محدود بشه در این صورت شما براحتی میتونید بدون هیچ دغدغه ای کالا و یا محصول موردنظر خودتونو به فروش برسونید و درآمد های عالی کسب کنید.

خبر خیلی عالی برای کسانی که قصد دارند با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به درآمد برسند اینه که بازار کسب و کارهای اینترنتی دقیقا یه بازار با تعداد تقاضای زیاد و عرضه کم هست.

کافیه به آمار زیر توجه کنید:

تعداد واحدهای صنفی فعال کشور بیش از ۳ میلیون واحد فعال گزارش شده!!!(خبرگزاری تعادل)

اگه جمعیت ایران که حدود ۸۰ میلیون نفر هست رو تقسیم به تعداد کسب و کارهای موجود در بازار یعنی ۳ میلیون کسب و کار بکنیم به عدد ۲/۶ میرسیم.

۸۰/۰۰۰/۰۰۰ تقسیم ۳/۰۰۰/۰۰۰ = ۲/۶

یعنی توی بازار سنتی برای هر کسب و کار تقریبا ۲/۶ مشتری وجود داره!حالا بریم و محاسبات مربوط به کسب و کار اینترنتی رو انجام بدیم .

حالا کافیه این آمار رو مقایسه کنید با آمار راه اندازی کسب و کار اینترنتی:

تعداد کل واحدهای فعال کسب و کار اینترنتی در کشور حدود ۳۰ هزار کسب و کار اینترنتی.

توی کشور عزیزمون طبق آمار رسمی ۶۰ میلیون کاربر اینترنتی داریم .اگه تعداد کاربران اینترنتی یعنی عدد ۶۰ میلیون رو به تعداد واحد های کسب و کار اینترنتی یعنی ۳۰ هزار کسب و کار اینترنتی تقسیم کنیم به عدد ۲۰۰۰ میرسیم.

۶۰/۰۰۰/۰۰۰ تقسیم ۳۰/۰۰۰ = ۲۰۰۰

یعنی شانس موفقیت شما در راه اندازی کسب و کار اینترنتی ۷۰۰ برابر بیشتر از کسب و کارهای بازار سنتی هستش!!!!و این یعنی یه فرصت طلایی برای کسانی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی رو دارن.

میتونید کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید بدون اینکه:

نگران سرمایه خودتون باشید
نگران رقبا باشید
استرس فروش نرفتن خدمات و محصولات خودتونو داشته باشید
نگران قیمت دلار باشید و …



دوست خوبم اگه میخواهید جز کسانی باشید که به درامدهای چندصد میلیونی(و بعضا میلیاردی) برسید باید هرچه سریعتر از این فرصت ناب استفاده کنید و کسب و کار اینترنتی خودتونو راه اندازی کنید، بدون اینکه نگران تعداد رقبا و یا فروش نرفتن خدمات و یا محصولات اینترنتی خودتون باشید.

زمانی کسی که به من کمک کرد تا زندگیمو متحول کنم یه نصیحت بهم کرد:

“آخرین نفر نباش….”

پس دوست خوبم آخرین نفر نباش و همین الان کسب و کار اینترنتی خودتو لانچ کن تا بتونی به استقلال مالی برسی و بتونی درآمدهای عالی که شایسته اون هستی دست پیدا کنی.
۲-متخصص شدن مثل آب خوردن

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و اینکه بتونید ازش کسب درآمد کنید باید توی حوزه کسب و کار اینترنتی خودتون متخصص باشید و یا لاقل از شخصی که قراره بهش چیزی رو آموزش بدید مطالعه بیشتری داشته باشید..متخصص شدن در حوزه کسب و کار اینترنتی توی ایران خیلی راحت تره و یه راه میانبر داره و اون مطالعه است.

طبق آمار سرانه مطالعه کتاب برای هر ایرانی بطور متوسط روزانه ۱۳ دقیقه است!

و این عدد رو مقایسه کنید با میزان سرانه مطالعه مردم هند که در طول روز دارن ۱۱۲ دقیقه دارن مطالعه میکنند. و یا مردم ژاپن که دارن روزانه ۹۲ دقیقه از وقتشون رو به مطالعه اختصاص میدن.

اگه شما یه شهروند ژاپنی بودید احتمالا برای راه اندازی کسب و کار خودتون با موانع بزرگی روبرو بودید.چراکه تولید محصول و ارائه خدمات به مردمی که دارن روزانه بالای یک ساعتو نیم از وقتشونو به کتاب خوندن اختصاص میدن خیلی سخته.

و احتمالا شما باید فردی باشید که روزانه حدود ۳ ساعت مطالعه نیاز دارید تا بتونید کسب و کاری راه اندازی کنید که توش موفق بشید!!!!!

اما این عدد توی کشور ما فقط ۱۳ دقیقه است و این یعنی یه فرصت عالی.

متاسفانه (خوشبختانه!!!!برای شمایی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی رو دارید) ما ایرانی ها زیاد اهل مطالعه نیستیم نه کتب درسی و نه غیر درسی(حتی توی پاس کردن کتاب های درسی خودمونم مشکل داشتیم!)و علاقه چندانی به مطالعه نداریم و ترجیح میدیم بجای مطالعه چند صفحه از یه کتاب که ممکنه بینش ما رو به جهان هستی تغییر بده و زندگی ما رو متحول کنه ، بریم سریالهای ترکی رو نگاه کنیم و باهاش تخم ژاپنی بشکنیم.

اگه شما هر روز فقط ۳۰ دقیقه رو به مطالعه اختصاص بدید میتونید در حوزه کسب و کار اینترنتی خودتون بسیاری از سوالات رو پاسخ بدید و کم کم به متخصص اون حوزه تبدیل بشید و کسب درآمد کنید.

با مطالعه روزانه ۱۰ صفحه از یه کتاب یا مقاله میتونید:

پاسخ بسیاری از مراجعه کنندگان خودتون بدید
با ادامه مطالعه میتونید توی حوزه کسب و کار اینترنتی خودتون متخصص بشید
به ایده های تازه ای دست پیدا کنید و انها رو توی کسب و کار اینترنتی خودتون بکار ببرید
میتونید با ارئه دانش و مهارتی که این طریق کسب میکنید محصولات خیلی عالی و با کیفیت تولید کنید و با فروش اونها به کسانی که زحمت مطالعه رو بخودشون نمیدون درامد عالی کسب کنید.

پس همین امروز دست بکار بشید و مطالعه رو در دستور کار خودتون قرار بدید.اگه فکر میکنید مطالعه چند صفحه از یه کتاب هیچ تاثیری روی آینده شما نداره این مقاله رو حتما تا انتها بخونید.
گارانتی موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی با تکنیک برتری خفیف
۳-نا امیدی مردم نسبت به آینده

مهمترین شرط موفقیت برای کسی که میخاد توی هر شغلی موفق بشه اینه که کلمه ناامیدی براش هیچ معنایی نداشته باشه و اصطلاحا پوستش کلفت باشه .

مهمترین خصوصیت یه کار آفرین اینترنتی اینه که میتونه بارها زمین بخوره و شکسته های مختلف رو تجربه کنه ولی فرداش دوباره شروع کنه و این سیکل رو بارها و بارها تکرار کنه تا به موفقیت برسه.

متاسفانه اکثر مردم ما ناامید و دپرس هستن و همین ناامیدی نسبت به آینده باعث میشه اکثرا دست به هیچ کاری نزنن و منتظر هستن یکی بیاد و اوضاع اونها رو روبراه کنه(البته بجز خودشون) و به همین دلیل اکثرا دست روی دست میزارن و هیچ تلاشی برای بهبود زندگیشون انجام نمیدن.

اگه میخاهید عمق ناامیدی رو در جامعه ما بفهمید همین الان یه سری به پروفایل تلگرام مخاطبین خودتون بزنید و یا اینکه پست هایی که توی اینستاگرام از وضعیت خودشون و حال درونی شون منتشر میکنند ببنید.

این پست ها بخوبی نشون دهنده وضعیت روحی اون شخصه و شخصی که توی صفحه اجتماعی خودش یه تصویر مشکی منتشر میکنه و مینویسه :

خسته شدم بس که رنجیدم و رنجوندم
شده آیا که غمی ریشه به جانت بزند
از کودکی باختم
دل شکسته رو عزیز دل شکسته میشناسه و…

و در این وسط کسانی سود میکنند که برخلاف جهت آب دارن شنا میکن ، یعنی وقتی بقیه وایستادن اونا دارن میدون ، وقتی بقیه دارن میفروشن اونا دارن میخرن ، وقتی بقیه دارن غرغر میکنن و از بالا رفتن دلار واسه خودشونو قصه ها میبافن اونا دارن برای موفقیتشون برنامه ریزی میکنن .



یادت باشه زمانی کسی گفت:”موفقیت یعنی رفتن از یه شکست به شکست بعدی بدون از دست دادن روحیه”

اگه شما شخصی هستید که میتونید تا رسیدن به موفقیت بارها شکست رو تجربه کنید و بازهم روحیه خودتون حفظ کنید و ناامید نشید ، بهتون تبریک میگم میلیونر اینترنتی بعدی خود شمایید.



اگه هنوز نمیدونید کسب و کار اینترنتی چه مزایایی داره و چرا باید هرچه زودتر کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید پیشنهاد میکنم مطالب زیر رو مطالعه بفرمایید:
چطور کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم تا مثل یک چاه نفت پرسود باشد؟
راه اندازی کسب و کار اینترنتی با ۱۰۰اسکناس هزار تومانی
احتمال موفقیت یک کسب و کار اینترنتی برای تازه کارها چقدره؟
چگونه فروشگاه اینترنتی راه بیندازیم؟(راهنمای عملی کسب و کار اینترنتی)
سود کسب و کار اینترنتی در ایران چقدره و چقد سرمایه میخاد؟!!
راز موفقیت در کسب و کار اینترنتی که از یک ماهیگیر آموختم!!!
انواع کسب و کار اینترنتی(از واقعیت تا سراب…)

http://meysoon.com