کلیدستان

نسخه‌ی کامل: بهترین جنگ های شبانه کیش
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
بهترین جنگ های شبانه کیش: همانطور که قبلا هم گفته ایم برای مسافران  در این جزیره ی زیبا تفریحات متنوعی در نظر گرفته شده است ک در این میان می توانیم به جنگ های شبانه کیش اشاره کنیم.
بعد از دیدن جاذبه های کیش و تفریح و خوشگذرانی در سواحل کیش، یکی از بهترین تفریحات جزیره کیش بعد از یک روز داغ که طرفداران زیادی هم دارد جنگ های شبانه کیش می باشد که معمولا شب ها از ساعت ۱۲ بامداد تا ۳ صبح ادامه دارد.
در جزیره کیش گردشگران تور کیش عموما روزها به بازدید از جاهای دیدنی کیش می پردازند و گشتی دور جزیره کیش می زنند و یا اینکه به شنا و قایق سواری و تفریحات آبی و خرید از بازارها می پردازند و شب ها بهترین فرصت برای رفتن به جنگ های شبانه است.


 
[img=600x0]https://arshinparvaz.com/wp-content/uploads/2018/09/%D8%AC%D9%86%DA%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87-%DA%A9%DB%8C%D8%B4.jpg[/img]
گردشگران تور کیش شب ها را فرصت مناسبی برای رفتن به کنسرت ها و جنگ های شبانه می دانند. البته لازم است در همین ابتدا بگوییم که این برنامه های شبانه بسیار مفرح و شاد هستند و تمام خستگی یک روز شما را از بین می برد.
جنگ های شبانه جزو تفریحات خانوادگی به شمار می آید و هیچ محدودیت سنی ندارد و به طور کلی زمان این برنامه حدود ۳ ساعت می باشد. البته در ایام شلوغی جزیره مثل بهمن تا آخر فروردین به دلیل استقبال زیاد هموطنان جُنگ های شبانه معمولا چند سانس در روز نیز برگزار می شود.
جنگ شبانه چیست؟
جنگ شبانه به اجرای کمدی و تئاتر گفته می شود که با اجرای بهترین کمدین ها و شومن ها انجام می شود. در این جنگ ها اجرای زنده موسیقی توسط خواننده های محبوب و اجرای نمایش های شاد توسط کمدین ها و همچنین انجام مسابقات خانوادگی صورت می گیرد.
[img=600x0]https://arshinparvaz.com/wp-content/uploads/2018/09/%D8%AC%D9%86%DA%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87-%DA%A9%DB%8C%D8%B41.jpg[/img]
معرفی بهترین جنگ های شبانه کیش
جزیره کیش دارای جنگ های شبانه متعددی است که هر کدام در مکان های مختلفی از جزیره ی زیبای کیش و معولا در هتل ها برگزار می شوند. از بهترین جنگ های شبانه می توان به جنگ شبانه هتل ارم ،شایان ،مارینا پارک ، پارسیان اشاره کرد. یکی از بهترین جنگ های کیش اجرای گروه پازل شو است که می تواند لحظات خوبی را برای شما و خانواده محترمتان ایجاد کند.
جنگ پازل شو معمولا در هتل ارم کیش برگزار می شود.همچنین این برنامه در پارک دلفین های کیش نیز برگزار می شود که با اجرای موسیقی شاد همراه است .جنگ ستارگان یا همان پازل شو همه روزه برگزار می شود
محبوبیت این جنگ باعث شده است که چهره های شناخته شده زیادی همچون مهران غفوریان ، محمد علیزاده ، رضا رویگری ، حمید استیلی و … به این جنگ بروند و شاهد اجرای کمدی گروه پازل شو باشند.
قیمت جنگ شبانه معمولا بین ۳۰ تا ۴۵ هزار تومان می باشد.ولی شما می توانید بلیط را با تخفیف بیشتری از هتل های کیش تهیه کنید.
سلام، بسیار ممنونم از توضیحاتتون 

قطعآ یکی از بهترین جنگ های شبانه کیش ، دینامیت شو میباشد ، در سایت اصلی میتوانید این جنگ را با بهترین قیمت تهیه کنید