کلیدستان

نسخه‌ی کامل: هتل کلارکز شیراز آگرا هند
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
معرفی : هتل کلارکز شیراز یکی از هتل های 5 ستاره شهر آگرا است . این هتل زیبا دارای ساختمانی 6 طبقه است که در اطراف آن باغی زیبا قرار گرفته است. استفاده از سبک هندی در طراحی داخلی این هتل باعث شده است تا زیبایی آن دو چندان شود. در این هتل 237 واحد اقامتی وجود دارد.
[عکس: clarks-shiraz-hotel-agra-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع سوپریور، دبل و دلوکس هستند که در آن ها امکانات مینی بار،‌ تلویزیون صفحه تخت،‌ سیستم تهویه مطبوع،‌حمام با لوازم بهداشتی، مبلمان و اینترنت بی سیم رایگان وجود دارد.
امکانات هتل : تراس، باغ، استخر روباز، ماساژ، سالن زیبایی، مرکز اسپا، جکوزی، سونا، موسیقی زنده، بیلیارد، اتاق بازی،‌ خدمات برای معلولین، صندوق امانات،‌ خدمات تور، خدمات بلیط‌، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، روم سرویس، لاندری، مرکز تجارت، اتاق جلسات، فروشگاه سوغاتی، اجاره ماشین
[عکس: clarks-shiraz-hotel-agra-2.jpg]
رستوران هتل : رستوران اصلی این هتل چکرز نام دارد که بوفه ای پرتنوع از غذاهای بین المللی ، هندی و غذاهای مخصوص گیاهخواران را در اختیار شما مسافران تور هند قرار می دهد. یک رستوران با نام مغول روم در بام هتل قرار دارد که هرشب در آن موسیقی زنده هندی نواخته می شود و انواع غذاهای به سبک مغولی و هندی را در محیطی زیبا با نمای تاج محل برای شما سرو می کند. هم چنین دو کافی شاپ نیز در این هتل وجود دارند. 
موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان تاج رود آگرا قرار گرفته است. تاج محل در فاصله 2.5 کیلومتری هتل و فرودگاه شهر آگرا در 5.5 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. فاصله هتل تا ایستگاه قطار نیز 4 کیلومتر است.
[عکس: clarks-shiraz-hotel-agra-3.jpg]
پیشنهاد ما : هتل کلارکز شیراز یکی از بهترین هتل های شهر آکرا محسوب می شود که در سال های 2016 و 2017 موفق به کسب چندین جایزه معتبر در زمینه هتل داری شده است.