کلیدستان

نسخه‌ی کامل: رستوران ارهان استانبول
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
رستوران ارهان استانبول
معرفی رستوران : رستوران ارهان یکی از کافه رستوران های خوب شهر استانبول است که در منطقه فاتیح استانبول قرار گرفته است. رنج قیمتی این رستوران به طور متوسط حدود 45 لیر برای هر نفر است که جزو رستوران های قیمت مناسب شهر استانبول حساب می شود. غذاهای این رستوران سبک ترکی دارند و بر روی اجاق های کوچک و زیبایی سرو می شوند تا گرم بمانند. در تراس این رستوران فضای بسیار زیبایی برای نشستن وجود دارد که اگر مایل به صرف غذا در محیط روباز باشید می توانید این قسمت را امتحان کنید. 
 [عکس: erhan-restaurant-istanbul-1.jpg]
منو رستوران: منو این رستوران شامل چند نوع سوپ، املت ها، استارتر ها و غذاهای دریایی است که همگی بسیار خوش طعم و عطر هستند و مورد پسند شما مسافران تور استانبول قرار می گیرند. 
پیشنهاد ما : رستوران ارهان سبک خاصی برای سرو غذا دارد و با اینکه تنوع زیادی در منوی آن مشاهده نمی شود اما طرفداران زیادی دارد. قیمت ها در این رستوران بسیار مناسب است و مناسب انواع قرار های کاری، شام های خانوادگی و دوستانه می باشد.
[عکس: erhan-restaurant-istanbul-2.jpg]
ساعت کاری رستوران : از 11 صبح تا 12 شب برای سرو ناهار و شام. دوشنبه ها ساعت آغاز به کار از 9 صبح است که در این روز صبحانه نیز سرو می شود.
موقعیت مکانی رستوران : این رستوران در خیابان کلودفارر منطقه فاتیح قرار گرفته است و با توجه به نزدیکی آن به دیدنی هایی نظیر ایاصوفیه و موزه هنرهای اسلامی مکان مناسبی برای صرف غذا بعد از گشت و گذار در این منطقه زیبا می باشد.