کلیدستان

نسخه‌ی کامل: سئو سایت شرکتی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سئو سایت شرکتی :یکی از اولین قام های ورود به بازار های اینترنتی و حوزه ی تجارت الکترونیک ، طراحی سایت شرکتی می باشد.شما می توانید با طراحی سایت شرکت بازگانی اقدام به معرفی شرکت ، حوزه های فعالیتی شرکت ، محصولات و خدمات تولیدی، رزومه ، پروژه های انجام شده و هر آنچه را که می خواهید بازدیدکنندگان سایت شما مشاهده کنند را در داخل سایت خود قرار دهید. ولی امروزه اغلب شرکت ها و موسسات هرکدام سایت مخصوص به خود را داشته و از آن استفاده می کنند.
یکی از ایده های خوب و زود بازده برای رقابت و استفاده ی بهینه از طراحی سایت شرکتی، سئو سایت می باشد. با سئو سایت شرکتی شما می توانید در رتبه های نخست نتایج جستجو قرار گرفته و در کنار حفظ مشتریان سابق هر روز بازدید کنندگان و مراجعه کنندگان جدیدی را دریافت کنید. در این روش موتور های جستجو به عنوان یک سایت منبع برای کاربران اقدام به بازاریابی اینترنتی برای طراحی سایت شرکتی شما می کنند.


[عکس: seoheader.jpg]

راهکار های سئو سایت شرکتی
در ادامه به بررسی نکاتی می پردازیم که رعایت آن ها تاثیر زیادی بر روی سئو سایت شرکتی شما داشته و طراحی سایت شرکتیشما را با موتور های جستجو سازگارتر می کند.
طراحی سایت بر اساس اصول سئو
اگر طراحی سایت شرکتی ما از همان ابتدا بر اساس اصول سئو و استاندارد های طراحی سایت باشد در ادامه کار برای سئو سایت راحت تر بوده و طراحی وب سایت شرکتی ما در کمترین زمان و صرف هزینه ی پایین سئو شده و در رتبه های نخست نتایج جستجو قرار می گیرد. یکی از دیگر مزایای طراحی سایت بر اساس اصول سئو کاربر پسند بودت طراحی وب سایت می باشد. برای طراحی سایت کاربر پسند باید استاندارد های طراحی سایت در آن رعایت شده و بکار گیری تصاویر در طراحی سایت و نحوه ی قرار گیری منو ها و زیر منو ها و همین طور سرعت لود صفحات وب سایت و … بر اساس اصول سئو انجام گیرد.
طراحی سایت ریسپانسیو

[عکس: 21.jpg]

سئو سایت
طراحی سایت ریسپانسیو (طراحی سایت واکنش گرا = طراحی سایت موبایلی) یکی دیگر از راهکار هایی می باشد که تاثیر زیادی بر روی سئو سایت دارد، این امکان علاوه بر اینکه برای کاربران مهم است و آن ها می توانند سایت شما را بر روی گوشی تلفن همراه و یا تبلت خود مشاهده کرده و تمامی فعالیت های لازم را انجام دهند، برای موتور های جستجو نیز از اهمیت زیادی برخوردار بوده و امروزه به یکی از معیار های رتبه بندی سایت تبدیل شده است.
بازاریابی اینترنتی
سئو سایت شرکتی در کنار و همراه سایر تکنیک های بازاریابی اینترنتی مانند : بازاریابی شبکه های اجتماعی ، بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ = ارسال ایمیل تبلیغاتی)، تبلیغات کلیکی ، بازاریابی محتوا و.. می تواند تاثیر زیادی بر روند کسب و کار شما داشته و روند جدیدی در تجارت الکترونیک طراحی سایت شرکتی شما داشته باشد.
شرکت طراحی سایت و سئو سایت شرکتی اینتن با تجربه و پروژه های موفق سئو خود ، بهترین کلمات کلیدی را برای کسب و کار شما پیشنهاد داده و در این امر شما را یاری می کند.
با اینتن بروز باشید…