کلیدستان

نسخه‌ی کامل: سئو سایت شرکت های تولیدی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سئو سایت یکی ابزار هایی است که می تواند روند فعالیت شما را در دنیای تجارت الکترونیکی تعیین کند ،  یا افزایش رتبه سایت در گوگل ابزاری برای بازاریابی و افزایش فروش در اینترنت است ، از این رو سئو سایت به عنوان یکی از ضروری ترین نیاز های شرکت ها برای فروش بیشتر است.
انواع سئو
سئو دارای روش های مختلفی است ، هر سایتی روش مخصوص خود را برای افزایش رتبه در گوگل دارد ، از این رو سعی میکنیم در این مقاله روش هایی از سئو را برای شما عزیزان ارائه کنیم پس با ما همراه باشید.
1- سئو کلی : سئوی کلی اولین روش برای افزایش رتبه در گوگل است ، در سئوی کلی الگوریتم های گوگل در سایت شما پیاده سازی می شود و سعی می شود لینک ها و کد های سایت شما برای موتور های جستجو بهینه شود بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو باعث می شود تا ورودی گوگل شما افزایش یابد ، این افزایش  ورودی گوگل در حقیقت همان افزایش فروش شما را همراه خواهد داشت . در سئوی کلی سعی می شود کلمات کلیدی خاص شما در صفحات ویژه تان به موتور های جستجو ارائه شود. این نکات باعث افزایش ورودی شما خواهد شد.
این نکات را در اصطلاح سئو کاران one page seo میگویند . این اصطلاح یعنی کارهایی که در خود سایت انجام  می پذیرد.
2- سئو کلمات کلیدی : سئوی کلمات کلیدی تفاوت ویژه را با روش اول دارد در روش دوم علاوه بر فعالیت هایی که در داخل سایت انجام می پذیرد فعالیت های بسیاری هم خارج از سایت ها انجام می پذیرد که از آنها می توان به فعالیت در شبکه های اجتماعی ، لینک بیلدینگ و … اشاره کرد .
تمامی این نکات تاثیر بسزایی در خواهد شد. شایان ذکر است بخش سئو اینتن در طرحی مشترک با مجمع سئو کاران ایران مشاوره رایگان سئو را برای مدیران و صاحبان صنایع ارائه می کند در صورت نیاز به مشاوره می توانید با شماره تماس های دفتر مرکزی اینتن در تماس باشید .  شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد 
سئو سایت شرکتی را هم در لینک اشاره شده ببنیید.