کلیدستان

نسخه‌ی کامل: هتل گیت وی آگرا هند
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
هتل گیت وی آگرا هند
معرفی : هتل گیت وی یکی از هتل های 5 ستاره شهر آگرا هند است. این هتل در باغ بسیار زیبایی به مساحت 9 هکتار قرار گرفته است که نمای زیبایی از تاج محل  در آن نمایان است. این هتل یکی از اعضای مجموعه هتل های زنجیره ای تاج است. در این هتل 100 واحد اقامتی وجود دارند.
[عکس: gate-way-hotel-agra-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع استاندارد،‌ سوپریور و سوئیت است که هرکدام از آن ها با وسایل بسیار زیبایی با تاثیر از معماری هندی پر شده اند. این اتاق ها دارای امکانات مینی بار،‌ تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، مبلمان و حمام با لوازم بهداشتی هستند.
امکانات هتل : تراس، باغ، استخر ، مرکز اسپا، ماساژ ، سالن بدنسازی،‌ زمین تنیس، خدمات نگهداری از کودکان، صندوق امانات، خدمات تور، خدمات بلیط، تبدیل ارز، سالن کنفرانس، مرکز تجارت، اجاره ماشین، فروشگاه، شاتل فرودگاهی، روم سرویس، لاندری، پذیرش 24 ساعته، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی
[عکس: gate-way-hotel-agra-2.jpg]
رستوران هتل : رستوران این هتل با نام جانکار انواع غذاهای هندی و چینی را سرو می کند و به همراه آن موسیقی زنده نیز برای شما مهمانان گرامی تور هند سرو می کند. دو کافه با نام های گاد و ساگویی نیز در این هتل وجود دارند که انواع نوشیدنی و دسرهای محلی را سرو می کنند. 
موقعیت مکانی هتل : این هتل در منطقه تاج گنج شهر آگرا و در خیابان فاتح آباد قرار گرفته است. فاصله این هتل تا تاج محب سه کیلومتر، تا فرودگاه آگرا 10 کیلومتر و تا ایستگاه قطار این شهر 5 کیلومتر است. هم چنین باغ مهتاب در دو کیلومتری این هتل قرار گرفته است.
[عکس: gate-way-hotel-agra-3.jpg]
پیشنهاد ما : هتل گیت وی یکی از بهترین هتل های شهر آگرا است که برای یک سفر ماه عسل یا سفرهای خانوادگی بسیار مناسب است.