کلیدستان

نسخه‌ی کامل: رستوران بای دونر استانبول
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
رستوران بای دونر استانبول
معرفی رستوران : رستوران بای دونر یکی از رستوران های خوب استانبول در زمینه طبخ اسکندر کباب است. این رستوران که تقریبا در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است، هرروزه تعداد زیادی از مسافران تور استانبول و شهروندان این شهر را به شمت خود می کشاند. فضای داخلی رستوران خیلی بزرگ نیست و میزهای دونفره و چهار نفره کوچکی دارد که در نزدیکی یکدیگر قرار گرفته اند. رستوران در اکثر ساعات روز شلوغ است اما کارکنان به سرعت به همه مشتری ها رسیدگی می کنند و سرویس دهی رستوران به سرعت انجام می پذیرد. این رستوران دارای شعب دیگری نیز در شهر استانبول ( مانند شعبه خیابان استقلال ) نیز هست که تفاوتی در طعم غذا و نحوه سرویس دهی و هم چنین قیمت غذاهای این شعب وجود ندارد.
[عکس: baydoner-istanbul-1.jpg]
منو رستوران : تنها غذایی که در این رستوران سرو می شود اسکندر کباب است. اگر اطلاع ندارید که اسکندر کباب چیست باید بگوییم یک نوع کباب ترکی با لایه های نازک گوشت قرمز و نان است که روی آن سسی تهیه شده از گوجه فرنگی و فلفل می ریزند. این غذا در ظرفیت های تک نفره، یک و نیم پرسی و دو پرسی برای مشتریان در ظرف های چینی به همراه ماست سرو می شود. کره آب شده سر میز به غذا اضافه می شود تا هم کاملا داغ باشد و هم به میزان مورد نظر شما باشد. می توانید از سوپ خوشمزه ای که در این رستوران سرو می شود به عنوان پیش غذا استفاده کنید. برای دسر نیز کونفه با خامه پیشنهاد خوبی است. قیمت ها در این رستوران کاملا مناسب است و یک پرس دونفره 19 لیر تمام می شود.
[عکس: baydoner-istanbul-2.jpg]
پیشنهاد ما : اگر علاقه مند به اسکندر کباب هستید بهترین گزینه پیش روی شما قرار گرفته است! تعلل نکنید و به این رستوران بروید.
ساعت کاری رستوران : 12 ظهر تا 12 شب
موقعیت مکانی رستوران : محله باقرکوی،‌ خیابان Yeşilköy Halkalı