کلیدستان

نسخه‌ی کامل: پشتیبانی طراحی سایت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
پشتیبانی طراحی سایت : طراحی سایت امروزه یکی از نیاز های ضروری هر یبزینسی در ایران و جهان می باشد . تمامی شرکت ها برای ماندگاری در دور رقابت با رقبا به این نکته نیاز ضرور دارند که یک دفتر مجازی یا همان یک وب سایت اینترنتی داشته باشند . داشتن یک وب سایت اینترنتی از دو جهت می تواند برای شما مفید واقع گردد در گام نخست ابن موضوع مطرح می شود که شما می توانید تمامی خدمات و محصولاتتان را در این وب سایت معرفی نمایید در گام دوم داشتن یک کاتالوگ آنلاین برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود . اما در طراحی سایت باید به چه نکاتی توجه کرد ؟
پشتیبانی طراحی وب سایت
اولین قدم برای طراحی سایت یافتن یک شرکت معتبر برای اجرای طراحی شماست. پس در انتخاب شرکت مورد نظر توجه ویژه ای داشته باشید . اگر شما سایتتان را طراحی نموده اید اما با شرکت مورد نظر تعامل مناسبی در بحث پشتیبانی طراحی سایت ندارید . این موضوع به این دلیل است که در انتخاب شرکتتان شاید دچار مشکل شده اید . پشتیبانی طراحی سایت از موضوعاتی است که باید در انتخاب شرکت مورد نظرتان به آن توجه داشته باشید. امروزه تیم های بسیار زیادی به ارائه خدمات طراحی سایت و سئو می پردازند اما کدام شرکت برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما مناسب هستند . این نکته را در نظر داشته باشید که قبل از انتخاب شرکت مورد نظرتان برای طراحی سایت ابتدا پشتیبانی طراحی سایت آن شرکت را بررسی نمایید و ببینید این شرکت در زمان پشتیبانی چه خدماتی را به شما خواهد داد .


[عکس: Capture.jpg]

خدمات پشتیبانی طراحی سایت شامل چه موضوعاتی است ؟
از خدماتی که در زمان پشتیبانی وب سایت انجام می پذیرد شامل دو موضوع متفاوت است :‌۱- نگهداری و ایمن سازی وب سایت ۲- تامین محتوای وب سایت
۱- نگهداری و ایمن سازی وب سایت : از موضوعاتی که در نگهداری و ایمن سازی وب سایت انجام می پذیرد ، پشتیبان گیری منظم از وب سایت می باشد . شرکت های طراحی سایت در زمان پشتیبانی وب سایت ، هر هفته از اطلاعات وب سایت های مشتریان پشتیبانگیری می نماید . همچنین برای ایمن سازی وب سایت اغلب جدیدترین بروز رسانی های امنیتی در وب سایت ها انجام می پذیرد . بروز رسانی شامل ارتقای سیستم مدیریت محتوا و افزونه های بکار رفته در وب سایت ها می باشد .
۲-تامین محتوای وب سایت :  تامین محتوا از دیگر موضوعاتی که در پشتیبانی وب سایت انجام می پذیرد که شامل سال اول نمی باشد و با هزینه اضافی انجام می پذیرد . در این بخش از پشتیبانی وب سایت معمولا بخش تولید محتوای شرکت ها بصورت منظم به تولید محتوا می نمایند .
پشتیبانی وب سایت برای سایت های طراحی شده توسط دیگر شرکت ها
پشتیبانی وب سایت یکی از خدمات ویژه طراحی سایت اینتن می باشد . طراحی سایت اینتن با راه اندازی بخش پشتیبانی حرفه ای توانسته تمامی نیاز های مشتریان سایر شرکت ها از جمله تولید محتوا و بروز رسانی وب سایت و بروز رسانی شبکه های اجتماعی مشتریان برای برند سازی در دنیای اینترنت  برطرف نماید .
در صورتی که وب سایت های مشتریان با سیستم های مدیریت محتوای متن باز مثل جوملا و وردپرس و دروپال طراحی شده باشد . اینتن می تواند تمامی نیاز های مشتریان از جمله تغییرات برنامه نویسی و گرافیکی در وب سایت مشتریان را انجام دهد . شایان ذکر است ، وب سایت هایی که با سیستم های مدیریت محتوای شخصی ساخته شده اند به دلیل عدم دسترسی به سیستم های مدیریت محتوا و بسته بودن کدهای وب سایت ها قابل ادیت و ویرایش توسط سایر شرکت ها نمی باشد . لذا برای این موضوع طراحی سایت اینتن پیشنهادات ویژه ای برای شرکت های اینگونه دارد . از این رو برای دریافت خدمات پشتیبانی با کارشناسان اینتن در تماس باشید .