کلیدستان

نسخه‌ی کامل: رستوران توپاز استانبول
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
رستوران توپاز استانبول
معرفی رستوران : توپاز به عنوان یکی از بهترین رستوران های شهر استانبول شناخته می شود. این رستوران از سوی مجله معتبر گاردین نیز در لیست ده تایی رستوران های خوب شهر استانبول قرار گرفته است. توپاز در سال 2007 افتتاح شده است و از آن زمان بیشترین تلاش خود را برای راضی نگه داشتن مسافران تور استانبول انجام داده است. محیط توپاز فوق العاده است؛ میزهای شیک که با فاصله از یکدیگر در دو محیط سالن و تراس توپاز قرار گرفته اند توجه شما را به خود جلب می کند. از تراس این رستوران منظره ای بی بدیل از تنگه بسفر و شهر استانبول قابل تماشا است که بسیاری از مشتریان فرصت عکس گرفتن در چنین منظره ای را از دست نمی دهند. 
[عکس: topaz-restaurant-istanbul-1.jpg]
منو رستوران: منوی این رستوران از بخش های سوپ، استارترهای گرم، سالاد، پاستا و ریزوتو، غذای اصلی، غذاهای خلاقانه و دسرها تشکیل شده است که در زیر هرکدام از گزینه های منو مواد تشکیل دهنده آن به دو زبان ترکی و انگلیسی نوشته شده اند. غذاهای اصلی این منو شامل غذاهای مدیترانه ای، ترکی، اروپایی و غذاهای مخصوص گیاهخواران می باشد. 
[عکس: topaz-restaurant-istanbul-2.jpg]
پیشنهاد ما : این رستوران با منظره زیبا و دکوراسیون لوکس و رویایی خود، بسیار مناسب قرارهای رمانتیک و مناسبت های خاص مانند تولد و یا سالگردهای مختلف است؛ با توجه به این که قیمت منوی این رستوران نیز بالا است و مناسب صرف یک شام معمولی با خانواده نیست. 
ساعت کاری رستوران : این رستوران از ساعت 18 تا 1 بامداد برای سرو شام خدمات ارائه می دهد.
[عکس: topaz-restaurant-istanbul-3.jpg]
موقعیت مکانی رستوران : منطقه بی اوغلو استانبول، محله عمر آونی