کلیدستان

نسخه‌ی کامل: هتل نووتل البرشا دبی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.

معرفی : هتل نووتل البرشا یکی از هتل های 4 ستاره دبی است که در منطقه شیخ زاید قرار دارد. این هتل که در مجموعه هتل های مشهور نووتل قرار دارد دارای ساختمانی زیبا با نمای شیشه ای است . این ساختمان در 41 طبقه ساخته شده است که بخش عمده آن از اتاق ها و امکانات تفریحی تشکیل شده است. سرویس دهی این هتل به صورت BB به شما مسافران ارائه می شود و دارای 465 واحد اقامتی است. 
[عکس: novotel-albarsha-hotel-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع سوپریر، اگزکیوتیو و سوئیت هستند که از پنجره های بزرگ تمامی آن ها نمایی از شهر پیداست. در این اتاق ها امکانات مینی بار،‌ تلویزیون، چای ساز، حمام با وان و دوش، سشوار و لوازم بهداشتی، صندوق امانات،‌سیستم تهویه مطبوع و میز تحریر وجود دارد. هم چنین سودیت ها دارای آشپزخانه نیز می باشند.
امکانات هتل : تراس، استخر، استخر بام، ماساژ، مرکز اسپا، سونا، باشگاه بدنسازی،‌ باشگاه کودکان، مرکز تجارت،‌ اتاق جلسات، خدمات برای معلولین، اجاره ماشین، سالن آرایش، فروشگاه سوغاتی، شاتل فرودگاهی،‌ خدمات تور. خدمات بلیط، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری
[عکس: novotel-albarsha-hotel-2.jpg]
رستوران هتل : رستوران هتل نووتل انواع غذاهای بین المللی را در دو سبک بوفه و آلاکارته برای شما مهمانان گرامی سرو می کند. هم چنین می توانید از لانژ و کافی شاپ کنار استخر نیز استفاده نمایید.
موقعیت مکانی هتل : این هتل در منطقه شیخ زاید ، در خیابان البرشا و جنب مترو شرف DG قرار گرفته است. فاصله آن با امارات مال تنها دو کیلومتر است و تا درب ورودی مترو 300 متر فاصله دارد. 
[عکس: novotel-albarsha-hotel-3.jpg]
پیشنهاد ما : این هتل دارای کارکنان بسیار خوش برخوردی است و اکثر مسافرانی که به آن سفر کرده اند متفق القول می گویند امکانات آن در حد هتل 4 ستاره است. فاصله دو دقیقه ای تا ایستگاه مترو نیز از مزایای مهم این هتل است.