کلیدستان

نسخه‌ی کامل: رستوران خانه اسپاگتی کیش
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.

معرفی رستوران : خانه اسپاگتی یکی از معروف ترین رستوران های جزیره کیش است که تقریبا همه مسافران در طول سفر خود نام آن را به عنوان پیشنهادی برای صرف غذا می شنوند. این رستوران که جزو مجموعه هتل پارمیس کیش است غذاهای ایتالیایی سرو می کند. شب ها در این رستوران موسیقی زنده به سبک پاپ اجرا می شود که می توان از مزیت های این رستوران برشمرد. فضای رستوران بسیار ساده و دل نشین است و در چینش میزها حریم خصوصی و فاصله استاندارد رعایت شده است. مدیریت این رستوران بر عهده آقای امیرحسین نصر است.
[عکس: spaghetti-house-1.jpg]
منو رستوران : در منوی خانه اسپاگتی تنوع بسیاری حاکم است و بیش از 47 مدل غذا را در آن خواهید دید. اکثر غذاهای منو شامل غذاهای ایتالیایی و غذاهای فست فود است ؛ انواع غذاهای گوشتی مانند استیک و مرغ سوخاری، انواع پیتزاها، ساندویچ ها، اسپاگتی ، غذاهای دریایی مانند ماهی و میگو  و انواع پاستا و لازانیا در این رستوران سرو می شود. اگر مزاج شما به غذاهای تند حساس است ، غذاهای تند این رستوران مانند اسپاگتی تند را امتحان نکنید زیرا درجه تندی آن ها بسیار بالا است. 
[عکس: spaghetti-house-2.jpg]
پیشنهاد ما : خانه اسپاگتی رستوران دنجی برای صرف غذایی دل چسب در کنار خانواده است. اگر از غذاهای تکراری خسته شده اید منوی این رستوران تنوع را در وعده های غذایی شما ایجاد می کند. برای گذراندن یک شب شاد می توانید در شب هایی که موسیقی زنده در این رستوران اجرا می شود به آن بروید. لازم به ذکر است که قیمت های منو نیز تقریبا خوب است.
ساعت کاری رستوران : 13 الی 1 بامداد برای سرو ناهار و شام
موقعیت مکانی رستوران : جزیره کیش ، میدان پردیس، روبروی پاساژ پردیس 2، طبقه پایین هتل پارمیس