کلیدستان

نسخه‌ی کامل: رستوران مرتاق ایروان ارمنستان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.

معرفی رستوران : رستوران مرتاق یکی دیگر از رستوران های خوب خیابان تومانیان ایروان است. این رستوران در سال جاری و با چند پله صعود موفق به کسب جایگاه بیست و ششم در میان رستوران های برتر شهر ایروان شده است. رستوران دارای دو فضای نشستن بیرونی و داخلی است که هر دوی آن ها در اکثر ساعات روز شلوغ و پذیرای توریست های  هستند. 
[عکس: mer-taghe-yerevan-1.jpg]
منو رستوران: در منوی این رستوران انواع غذاهای محلی ارمنی ، فست فود و غذاهای مخصوص گیاهخواران وجود دارد. اما گل سرسبد این منو لاهماجون یا همان پیتزای ارمنی است. لاهماجون تکشیل شده از یک لایه خمیر است که روی آن گوشت یا سبزیحات می ریزند و در فر طبخ می کنند. انواع مختلفی از لاهماجون وجود دارند که همه ی آن ها در رستوران مرتاق سرو می شوند. 
پیشنهاد ما : رستوران مرتاق فرصت بسیار خوبی برای چشیدن طعم لاهماجون ارمنی است. به ویژه که در این رستوران لاهماجون ها به شکلی بسیار ویژه و خمیری بسیار نازک سرو می شوند. هم چنین قیمت ها در این رستوران بسیار مناسب است و از چند دلار تجاوز نمی کند.
[عکس: mer-taghe-yerevan-2.jpg]
ساعت کاری رستوران : این رستوران هر روز از ساعت 10 صبح تا 12 شب برای ناهار و شام فعالیت می کند.
موقعیت مکانی رستوران : این رستوران در خیابان تومانیان ایروان قرار دارد که معروف به خیابان پر از رستوران است. هم چنین هتل آنی پلازا نیز در نزدیکی این رستوران قرار گرفته است.