کلیدستان

نسخه‌ی کامل: هتل شانگری لا دبی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
هتل شانگری لا دبی
معرفی : هتل 5 ستاره شانگری لا یکی از هتل های لوکس منطقه شیخ زاید دبی است برج لوکسی که هتل در آن قرار گرفته است در 42 طبقه ساخته شده است. در این هتل 302 واحد اقامتی وجود دارد و خدمات آن به صورت BB ارائه می دهد. 
[عکس: shangri-la-hotel-dubai-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع سوپریور، دلوکس، کلاب و سوئیت است که با الگوهای هندسی خاصی طراحی شده اند و  دارای امکانات مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، تلفن، اینترنت رایگان، حمام با سشوار و لوازم بهداشتی برای شما مسافران  هستند.
امکانات هتل : سان تراس، استخر روباز تمام سال، جکوزی، سونا، باشگاه بدنسازی، اسکواش، زمین تنیس،‌ نایت کلاب،‌ خدمات نگهداری از کودکان ، شاتل فرودگاهی، فروشگاه سوغاتی،‌ خدمات تور ، خدمات بلیط، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، روم سرویس
[عکس: shangri-la-hotel-dubai-2.jpg]
رستوران هتل : در این هتل پنج رستوران مختلف وجود دارند که انواع غذاهای عربی ، بین المللی ، ویتنامی، ایتالیایی ، مدیترانه ای و هندی را سرو می کنند. یکی از این رستوران ها در طبقه چهل و دوم برج هتل قرار گرفته است که از آن چشم انداز بی نظیری از شهر و دریا نمایان است.
موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان شیخ زاید و در کنار ورلد ترید سنتر قرار گرفته است. ایستگاه مترو در 650 متری هتل و ایستگاه اتوبوس در نزدیکی آن قرار دارد.فاصله این هتل تا مرکز شهر 2 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 12 کیلومتر است. 
[عکس: shangri-la-hotel-dubai-3.jpg]
پیشنهاد ما : این هتل، هتلی بسیار لوکس در موقعیتی بسیار عالی است که البته قیمت بسیار بالایی نیز دارد.