کلیدستان

نسخه‌ی کامل: هتل تهران مشهد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
هتل تهران مشهد
معرفی : هتل تهران یکی از هتل های 3 ستاره و قدیمی شهر مشهد است که در سال 1352 افتتاح شده است. این هتل که در خیابان امام رضا قرار گرفته است در سال 1394 برای ارائه خدمات بهتر به شما مسافران تور مشهد بازسازی شده است. این هتل در زمینی به مساحت 11000 متر مربع ساخته شده است و ساختمان آن دارای 6 طبقه می باشد. 178 اتاق در این هتل وجود دارد که خدمات خود را به صورت BB  می باشد. 
[عکس: tehran-hotel-mashhad-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع یک تخته،‌ دو تخته ، سه تخته و سوئیت می باشد که امکانات صبحانه،‌ یخچال،‌ مینی بار، تلویزیون،‌ حمام با لوازم بهداشتی،‌ سیستم تهویه مطبوع، تلفن،‌ اینترنت بی سیم رایگان، کمد لباس،‌ دراور و صندوق امانات در آن وجود دارد. هم چنین از برخی از واحد های این هتل نمای زیبای حرم مطهر امام هشتم نمایان است.
امکانات هتل : فضای سبز با آلاچیق، لابی، آسانسور، تاکسی سرویس، چایخانه سنتی،‌ کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته،‌ لاندری،‌خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، خدمات برای معلولین، ویلچر، پارک بازی کودکان، پارکینگ، دستگاه خود پرداز
[عکس: tehran-hotel-mashhad-2.jpg]
رستوران هتل : رستوران این هتل دارای ظرفیت 70 نفر می باشد که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را به شما مسافران گرامی ارائه می دهد.
موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان امام رضا هشتم قرار گرفته است و تا حرم مطهر امام هشتم تنها 750 متر فاصله دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی مشهد تنها 9 کیلومتر است. 
[عکس: tehran-hotel-mashhad-3.jpg]
پیشنهاد ما : اگر قدمت و خدمت رسانی هتل جزو معیارهای شما برای انتخاب است هتل تهران در صدر این لیست قرار می گیرد. هم چنین قیمت این هتل بسیار مناسب است و خدمات آن درخور شما مهمانان گرامی است.