کلیدستان

نسخه‌ی کامل: viladomat hotel barcelona spain
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.



معرفی : هتل ویلادومات یکی از هتل های 3 ستاره شهر بارسلونا اسپانیا است که در مرکز شهر بارسلونا قرار گرفته است. ساختمان هتل در هفت طبقه ساخته شده است و در تقاطع دو خیابان قرار گرفته است. فضای داخلی هتل تماما از پارکت پوشیده شده و بسیار تمیز است. در فضای این هتل سعی شده است سادگی در اولویت باشد و از استفاده کردن وسایل اضافی حذر شده است. تعداد 81 واحد اقامتی در این هتل وجود دارد.


امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع دبل و توئین هستند که در آن ها امکانات حمام اختصاصی با سشوار، لوازم بهداشتی ، صندوق امانات، مینی بار، تلویزیون، ماهواره، سیستم تهویه مطبوع ، تلفن و اینترنت وجود دارند.

امکانات هتل : کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، لاندری، خشکشویی، مرکز تجارت، اتاق جلسات، اجاره ماشین، شاتل فرودگاهی، صندوق امانات، روزنامه، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی


رستوران هتل : رستوران هتل ویلادومات انواع غذاهای اسپانیایی را برای ناهار و شام سرو می کند. صبحانه این هتل بوفه ای خوش رنگ و طعم از انواع شیرینی ها، نان ها و هر چه فکرش را بکنید است.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان Eixample شهر بارسلونا قرار گرفته است. فاصله هتل تا کاخ کاتالونیا 20 دقیقه می شود. ایستگاه ‏Sants در فاصله ی 1 کیلومتری از هتل ویلادومات اسپانیا قرار دارد که گردشگران  می توانند به راحتی از آنجا به فرودگاه بارسلونا بروند. همچنین ایستگاه مترو هاسپیتال کلینیک در فاصله ی 10 دقیقه ای از هتل فرار دارد.


پیشنهاد ما : این هتل یک هتل سه ستاره مقرون به صرفه است که در موقعیت مکانی بسیار خوبی در شهر بارسلون قرار گرفته است.