کلیدستان

نسخه‌ی کامل: هتل مارکوپولو دبی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.

معرفی : هتل مارکوپولو یکی از هتل های 4 ستاره دبی است که در منطقه دیره دبی قرار گرفته است. این هتل دارای یک ساختمان بزرگ با نمای شیشه ای است که دارای 126 اتاق می باشد.  فضاهای داخلی این هتل بسیار زیبا طراحی شده اند و اتاق ها به بهترین شکل تزیین شده اند.
[عکس: marco-polo-hotel-dubai-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق های هتل مارکوپلو از نوع استاندارد، دلوکس و اکسکیوتیو هستند که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع،‌ میز کار، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، حمام با سشوار، لوازم بهداشتی،‌ اتو و ... می باشد.
امکانات هتل : استخر روباز تمام سال،‌ مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی،‌ نایت کلاب، اسنک بار، کافی شاپ، خدمات نگهداری از کودک، واکس کفش، لاندری، خشکشویی، صندوق امانات، خدمات تور، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته،‌ اجاره ماشین، آسانسور ، روزنامه، خدمات وی آی پی
[عکس: marco-polo-hotel-dubai-2.jpg]
رستوران هتل : در این هتل رستوران های مختلفی اعم از هندی، چینی ، مکزیکی آمریکایی و رستوران عربی وجود دارند که سرآشپزهای حرفه ای در آن ها برای شما مهمانان گرامی غذا سرو می کنند. یکی از نکات جالب این هتل وجود یک نانوایی 24 ساعته در آن است.
موقعیت مکانی هتل : این هتل در منطقه دیره و خیابان الموتینا قرار گرفته است. ایستگاه مترو صلاح الدین که در خط پنج قرار گرفته است در نزدیکی هتل قرار دارد که با پیاده روی کوتاهی به آن می رسید. مرکز خرید دوقلوی دبی در فاصله یک کیلومتری هتل قرار گرفته است و جمیرا پلازا در فاصله 7 کیلومتری آن قرار دارد. هم چنین فرودگاه بین المللی آل مکتوم در فاصله 45 کیلومتری هتل قرار دارد.
[عکس: marco-polo-hotel-dubai-3.jpg]
پیشنهاد ما : این هتل با موقعیت مکانی بسیار خوب در نزدیکی مراکز تفریحی و خرید قرار گرفته است و سفارت آمریکا نیز در نزدیکی هتل قرار گرفته است. هم چنین در این هتل خدمات بسیار خوبی به شما مسافران  ارائه می شود.