کلیدستان

نسخه‌ی کامل: هتل دیپلمات مشهد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
هتل دیپلمات مشهد
معرفی : هتل سه ستاره دیپلمات مشهد در نوروز 1391 در این شهر افتتاح شد. با وجود سه ستاره بودن این هتل از هتل های خوب شهر مشهد محسوب می شود که در تمامی نظر سنجی ها امتیاز بالایی کسب کرده است. ساختمان هتل دیپلمات هفت طبقه است و در آن شصت باب اتاق تمیز و زیبا وجود دارند.
[عکس: Diplomat-hotel-mashhad-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق های هتل دیپلمات از نوع دو تخته، سه تخته ، چهار تخته و آپارتمان است که در آن ها امکانات مینی بار، تلویزیون،‌ سیستم تهویه ، اینترنت، تلفن و حمام با لوازم بهداشتی برای شما مسافران تور مشهد وجود دارد.
امکانات هتل : استخر ، سونا، جکوزی، ماساژ، استخر کودکان، فضای سبز، فروشگاه، تاکسی سرویس، گشت نیم روزی، خدمات برای معلولین، خشکشویی، روم سرویس و ...
[عکس: Diplomat-hotel-mashhad-2.jpg]
رستوران هتل : رستوران هتل دیپلمات در طبقه همکف قرار گرفته است و با ظرفیت 100 نفر صبحانه را به صورت بوفه ارائه می کند. برای ناهار و شام منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و فرنگی در اختیار شما قرار می گیرد که طعمی بسیار به یاد ماندنی دارند. هم چنین کافی شاپ هتل که در لابی قرار گرفته است انواع نوشیدنی های سرد و گرم را سرو می کند. یک فست فود با نام جیکو نیز در این هتل وجود دارد.
موقعیت مکانی هتل : این هتل در میدان راه آهن و بلوار کامیاب شهر مشهد قرار گرفته است. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام هشتم با پای پیاده 20 دقیقه است. فاصله هتل تا فرودگاه بیست دقیقه بوده و تا بازار بزرگ رضا 3.5 کیلومتر فاصله دارد. همچنین این هتل بسیار نزدیک به راه آهن شهر مشهد است.
[عکس: Diplomat-hotel-mashhad-3.JPG]
پیشنهاد ما : هتل دیپلمات هتلی سه ستاره با امکانات و خدماتی بسیار فراتر از یک هتل سه ستاره است. تنها عیبی که این هتل دارد دور بودن ان از حرم است که با قرار دادن سرویس رایگان به حرم این عیب نیز مرتفع شده است.