کلیدستان

نسخه‌ی کامل: هتل رجینا باگلینی رم ایتالیا (Baglioni Hotel Regina)
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.

معرفی : هتل رجینا باگلینی رم ایتالیا (Baglioni Hotel Regina) از هتل های 5 ستاره خوب شهر رم است که تقریبا در مرکز این شهر قرار گرفته است. این هتل دوست داشتنی و زیبا که توریست های بسیاری از  را به سمت خود جذب می کند دارای 118 اتاق است که همه آن ها بر طبق اصول هنری دکور شده اند. در جای جای این هتل اعم از لابی و حتی درب ورودی هتل از وسایل لوکسی استفاده شده است که نظیر آن را در کمتر هتلی می توانید ببینید.

 


امکانات اتاق ها : اتاق های هتل رجینا از نوع سوپریور، دلوکس،‌ گرند، سوئیت و خانوادگی هستند که بسیار زیبا دکور شده اند و امکانات حمام لوکس با سنگ مرمر، مینی بار، تلویزیون،‌اینترنت بی سیم رایگان، تلفن،‌مبلمان ، سیستم تهویه مطبوع و لوازم بهداشتی در آن ها وجود دارد.

امکانات هتل : سونا، ماساژ، جکوزی، مرکز بدنسازی، اسنک بار، اتاقهای پاک و بدون سیگار، سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاقهای خالی از حساسیت، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاقهای ضد صدا، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، سرویس مستخدم ، پذیرش 24 ساعته


رستوران هتل : رستوران هتل با نام برونلو انواع غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای را سرو می کند. هم چنین در لانژ هتل می توانید انواع نوشیدنی ها را امتحان کنید.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در محله مد ویا ونتو قرار گرفته است و فاصله ان تا مکان هایی مانند پله های اسپانیایی و برج پیزا کمتر از یک کیلومتر است. کلیسای معروف واتیکان در سه کیلومتری هتل و فرودگاه در فاصله 15 کیلومتری آن قرار دارد. هم چنین فاصله این هتل تا ایستگاه مترو Barberini حدود 400 متر می شود.


پیشنهاد ما : این هتل بسیار زیبا و لوکس مکان مناسبی برای عاشقان مد و خرید است تا با پای پیاده بتوانند در بوتیک های این محله پرسه بزنند.