کلیدستان

نسخه‌ی کامل: هتل گلدن ایج استانبول
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
هتل گلدن ایج استانبول
معرفی : هتل 4 ستاره گلدن ایج یکی از هتل های در مجاورت میدان تکسیم استانبول است. معماری زیبا و با شکوه این هتل توجه هر مسافری را به خود جلب می کند. در این هتل 181 اتاق وجود دارد که خدمات آن ها به صورت BB ارائه می شود. سه سالن کنفرانس این هتل بسیار زیبا و نورگیر هستند و آماده پذیرایی از جلسات کاری شما هستند.
[عکس: Golden-Age-Hotel-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع استاندارد، خانوادگی ، سوئیت و اتاق ویژه معلولین هستند که برای شما مسافران تور استانبول دارای امکانات مینی بار، تلویزیون،‌ سیستم تهویه مطبوع،‌تلفن، اینترنت، صندوق امانات ، حمام با دوش و سشوار، لوازم بهداشتی و میز کار هستند. 
امکانات هتل : تراس،‌ باغ، استخر روباز،‌ استخر کودکان، مرکز اسپا، سالن ماساژ، سالن زیبایی، حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، خدمات تور، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته،‌ روم سرویس، لاندری، اجاره ماشین، فروشگاه سوغاتی،‌ سوئیت ماه عسل، کارکانان مسلط به زبان انگلیسی
[عکس: Golden-Age-Hotel-2.jpg]
رستوران هتل : رستوران هتل با نام لوکوگ دارای ظرفیت 150 نفر است که انواع غذاهای منطقه آناتولی، ترکیه و مدیترانه ای را برای صبحانه ، ناهار و شام سرو می کند. هم چنین در کافه تریای این هتل که در تراس قرار دارد انواع قهوه های ترک و چای و دمنوش سرو می شود.
موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان تکسیم قرار دارد و ایستگاه مترو در کنار آن قرار گرفته است. هم چنین شما می توانید با پای پیاده و طی فاصله ای کم به خیابان استقلال و محله نشان تاشی برسید. فاصله هتل گلدن ایج تا فرودگاه آتاتورک 24 کیلومتر و تا فرودگاه سابیها 43 کیلومتر است.
[عکس: Golden-Age-Hotel-3.jpg]
پیشنهاد ما : موقعیت مکانی بسیار عالی این هتل برای کسانی که به قصد خرید به استانبول می روند بسیار مناسب است. هم چنین این هتل بسیار لوکس بوده و اتاق های آن از لحاظ امکانات در سطح بالایی قرار دارند.