کلیدستان

نسخه‌ی کامل: تبلیغات کلیکی روشی برای افزایش درآمد در ادامه طراحی سایت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
تبلیغات کلیکی امروز روشی مطمئن و بسیار کارآمد به منظور درآمدزایی از طریق کسب مشتریان جدید هستند. به این ترتیب می‌توان بعد از طراحی سایت به وسیله تبلیغات کلیکی اقدام به جذب بازدیدکننده های جدید کرد. به این روش و با تکیه بر تبلیغات کلیکی در طراحی وب سایت موفقیت شما تضمین خواهد شد.
همانطور که بارها به آن‌ اشاره کرده‌ایم، اصلی ترین سرمایه یک وب سایت بازدیدکننده ها و کاربران آن است. یک وب سایت هر چقدر زیبا، دارای امکانات متنوع، مملو از ابزارهای کاربردی و بسیار کاربرپسند از نظر طراحی، اگر دارای بازدیدکننده نباشد هیچ ارزشی نداشته و هیچ سودی از طریق آن نصیب طراح و یا سفارش دهنده وب سایت نخواهد شد. اینجاست که مدیران شرکت ها تلاش می‌کنند به لطف بهره بردن از روش هایی همچون تبلیغات کلیکی تعداد کاربران شعبه الکترونیکی خود و در نتیجه درآمدشان را افزایش بدهند.
طراحی وب سایت دیگر به تنهایی چاره ساز نیست، اما متاسفانه بسیاری از مدیران مجموعه ها از این موضوع ناآگاه هستند. آن‌ها تصور می‌کنند بعد از طراحی یک وب سایت برای شرکت یا کسب و کار خود، کار بسیار بزرگی انجام داده و امتیازهای بسیار زیادی از این طریق به دست خواهند آورد. این موضوع زمانی صحیح است که به ده سال پیش برگردید، جایی که طراحی وب سایت امر نادری بود و تنها شرکت های برگزیده و بسیار بزرگ دارای سایت اختصاصی برای خود بودند. پس امروز بدون استفاده از تبلیغات کلیکی و دیگر روش های کسب بازدیدکننده از شعبه مجازی و سایبر خود هیچ سودی به دست نخواهیم آورد، درست همانند هزاران شرکتی که امروز وب سایت هایشان بدون استفاده از گوشه‌ای از وب رها شده است.


[عکس: Click-Advertising-1.jpg]

مقاله پیشنهادی: سیستم تبلیغاتی براساس پرداخت براساس کلیک
تبلیغات کلیکی وب سایت‌های عادی
برای افزایش بازدیدکننده که در نتیجه به فروش محصولات بیشتر و یا دریافت سفارش بیشتر پیرامون خدمات ارائه شده ختم خواهد شد، روش های زیادی وجود دارد که تبلیغات کلیکی یکی از آن‌ها است. اما همین روش نیز به دو دسته تقسیم می‌شود. در یک روش تبلیغات کلیکی را از طریق موتور جستجوی گوگل انجام داده و در روش دوم از سایر وب سایت های دارای بازدیدکننده زیاد استفاده می‌شود. به این ترتیب از ظرفیت گوگل به عنوان پربازدیدترین وب سایت دنیا و همچنین دیگر مواردی که هم اکنون کاربران زیادی دارند به نفع خود استفاده می‌کنیم.
نحوه محاسبه هزینه تبلیغات کلیکی بسیار ساده است، به همین دلیل بسیاری از مدیران ترجیح می‌دهند به جای تبلیغ به صورت مدت دار از این روش استفاده کنند. در روش دوم، شما با یک وب سایت دارای بازدیدکننده زیاد قراردادی عقد کرده و از آن درخواست می‌کنید برای مدت زمانی مشخص، یک بنر شما را در گوشه‌ای تعیین شده از وب سایت شما قرار دهد. اگر سودی سرشار از این طریق به دست آورده و یا اگر هیچ بازدیدکننده‌ای دریافت نکنید، تغییری در مبلغ قرارداد ایجاد نخواهد شد. اما در تبلیغات کلیکی بسته به این که چند نفر بر روی بنر کلیک کرده و به لینک مورد نظر شما ارسال شده‌اند، می‌بایست هزینه بیشتری پرداخت کنید.
مقاله پیشنهادی: هزینه تبلیغات اینترنتی چقدر است و آیا ارزش پرداخت آن را دارد؟


[عکس: Click-Advertising-3.jpg]

برای شرکت هایی که در زمینه‌ای کاربرپسند و جذاب در عصر امروز فعالیت می‌کنند، قطعا تبلیغات کلیکی به صرفه نیست، چرا که باید به ازای هر یک از بی‌شمار کلیک صورت گرفته مبلغی به شرکت مجری تبلیغ پرداخت کنند. به همین دلیل بهتر است برای یک بازه زمانی مشخص با آن شرکت همکاری کرده و در صورت رضایت، قرارداد را تمدید کنند. پیشنهاد می‌کنیم برای یافتن بهترین روش، هر دو را دنبال کرده و در نهایت اقتصادی ترین و پربازده ترین روش را دنبال کنید. یعنی یک مرتبه از تبلیغات کلیکی استفاده کرده و هزینه پرداخت شده را محاسبه کنید و مرتبه‌ای دیگر بر اساس زمان با شرکت قرارداد ببندید. از آنجایی که مشخص می‌شود از هر وب سایت، چه تعداد بازدیدکننده و ورودی دریافت کرده‌اید، همه چیز به خوب تحت کنترل و قابل محاسبه خواهد بود.
تبلیغات کلیکی گوگل
اما تبلیغات کلیکی نیز روشی مطمئن برای کسب درآمد هستند. در زمانی که درون یک وب سایت عادی بنر قرار می‌دهید، ممکن است بخش عظیمی از کاربران مشاهده کننده بنر به موضوع تبلیغ شما علاقه‌مند نباشند، اما چنین موضوعی هرگز در تبلیغات کلیکی گوگل پدید نمی‌آید، چرا که شما مشخص می‌کنید تبلیغات کلیکی شما در صورت جستجو شدن چه عبارت ها و کلمه هایی به کاربران نمایش داده شوند.

[عکس: Click-Advertising-4.jpg]

به عنوان نمونه ممکن است در تبلیغات کلیکی گوگلی خود تلاش کنید حین جستجو شدن عبارت “طراحی سایت”، وب سایت شما نشان داده شود. به این ترتیب فقط کاربرانی که به این موضوع علاقه‌مند هستند کلیک خواهند کرد. البته این موضوع از نظر اقتصادی تفاوتی ندارد، چرا که در هر صورت کاربری که بر روی لینک کلیک کرده و سبب شده شما نیازمند پرداخت هزینه‌ بیشتری بابت سفارش تبلیغ باشید، به این زمینه علاقه‌مند بوده است، اگرچه ممکن است کلمه دیگری را جستجو کرده باشد.

در حالت کلی، امروز سرمایه گذاری در گوگل یکی از اصلی ترین استراتژی های شرکت های مختلف است، چرا که مدیران با در نظر گرفتن خودشان به عنوان یک کاربر عادی متوجه می‌شوند تا چه اندازه امروز هر کاربر به این موتور جستجو وابسته است. حال به نفع ما است که از این ظرفیت بیشترین استفاده را به نفع خود ببریم. تبلیغات کلیکی و همچنین کار کردن بر روی سئو سایت می‌تواند روشی بسیار مفید باشد.
[عکس: Click-Advertising-5.jpg]

در سئو سایت بایستی آرام و پیوسته بر روی شعبه مجازی خود کار کرده و سپس بازدیدکنندگانی بعد از شناخته شدن وب سایت در گوگل به دست بیاوریم. این روش برای شرکت هایی که به تازگی فعالیت در دنیای مجازی را آغاز کرده‌اند ممکن است چندان خوش نیاید، چرا که بعید نیست به خاطر طولانی شدن فرآیند، نیاز به پرداخت هزینه های تقریبا بالا و از طرفی عدم دریافت هر گونه بازخود، از فعالیت در دنیای سایبری پشیمان شوند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم بعد از شروع فعالیت، در کنار کار کردن بر روی رتبه گوگل سایت از طریق رعایت کردن قوانین سئو، حتما کلمه های و عبارت های کلیدی مربوط به زمینه کاری خود را مشخص کرده و بر اساس آن‌ها سفارش تبلیغات کلیکی گوگل را نیز بدهید.
اینتن در تمامی این مراحل می‌تواند یار و یاور شما باشد، به این معنی که ابتدا یک وب سایت برای شما طراحی کرده و سپس پروژه سخت، طاقت فرسا و زمان بر سئو آن را به دست بگیرد. سپس می‌تواند بسته به نیاز شما، برایتان تبلیغات کلیکی گوگل را نیز سفارش بدهد. حتی اگر وب سایت شما به دست شرکت دیگری نیز طراحی شده است، همچنان می‌توانید بر روی کمک اینتن حساب باز کنید.