کلیدستان

نسخه‌ی کامل: بالکن شیشه ای
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
یکی از تکنولوژی و سبک های معماری که بسیار مورد استقبال و توجه قرار گرفته است ، [عکس: lock.png]شیشه بالکن می باشد . [عکس: lock.png]شیشه بالکن همان طور که نامش پیداست ، پنجره ای تمام شیشه ای می باشد که امکان استفاده از [عکس: lock.png]بالکن شیشه ای را در تمام فصول سال فراهم می نماید .
شیشه بالکن بیشتر به عنوان پوشش و محافظ بالکن و تراس می باشد. شرکت الیز جام به عنوان یک شرکت معتبر در زمینه تولید و عرضه [عکس: lock.png]شیشه بالکن در تبریز و سایر شهرها فعالیت دارد و با ارائه انواع بالکن شیشه ای متنوع و با کیفیت توانسته رضایت مشتریان خود را با بهترین حالت برآورده نماید . [عکس: lock.png]بالکن شیشه ای در تبریز و سایر شهرها متشکل از دو پروفیل آلومینیوم افقی نصب شده بر روی ساختارهای کف و سقف و همچنین دو پروفیل عمودی در دو طرف بالکن شیشه ای می باشد . پانل های شیشه ای به ضخامت ۸ میلی متر داخل پروفیل شیشه گیر مونتاژ و سپس به وسیله چرخ ها داخل پروفیل های افقی قرار می گیرد.
پروفیل و یراق آلات بالکن شیشه ای کاملا ضد زنگ بوده و دارای طول عمر بالایی می باشند . استفاده از شیشه بالکن در تبریز و سایر شهرها به علت مزایای بالایی که دارا می باشند رواج یافته است .
در ادامه به تعدادی از مزایای شیشه بالکن در تبریز می پردازیم :مزایای بالکن شیشه ای :
جلوگیری از ورود حشرات
بالکن های شیشه ای به علت بسته بودن محیط از ورود هر گونه حشرات ، پرندگان ، حیوانات شهری جلوگیری نموده و محیط پاکیزه برای شما به ارمغان می آورند .
جلوگیری از نفوذ باد و باران
در بالکن شیشه ای به علت ایزوله بودن محیط هیچ گونه برف ، باران و گرد و غبار در آن نفوذ نمی کند.
جلوگیری از ورود سر و صدا
اطراف شیشه بالکن به وسیله درزگیر کاملا پوشانده شده است . به همین سبب از هرگونه آلودگی صوتی مصون می باشد.
جلوگیری از اتلاف انرژی
یکی از مزیت های مهم استفاده از شیشه بالکن در تبریز و سایر شهرها صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از هدر رفتن انرژی می باشد . در فصول سرد سال گرما و حرارت به خارج از بالکن راهی ندارد و از این طریق محیطی مطبوع وبا هوایی دلپذیر برای شما به ارمغان می آورد.
استفاده از شیشه بالکنی در تهران

استفاده از بالکن شیشه ای در تهران را می‌توان یکی از ضروری ترین کارها دانست. آلودگی هوا و آلودگی صوتی تهران یکی از معضلات اصلی در شهرنشینی تهران است. بالکن شیشه ای می تواند جلوی ورود آلودگی و صدا به داخل واحد را در تهران بگیرد. بالکن شیشه ای در تهران را می توانید از طریق سایت جام تراس سفارش دهید و همچنین می توانید به شکل رایگان از خدمات مشاوره کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید. استان البرز نیز مشکل آلودگی هوا و آلودگی صوتی دارد؛ حتی در برخی نقاط شهر که در پای کوه ساخته شده است سرمای شدیدی نیز از راه بالکن وارد خانه می شود و خود بالکن نیز به همین علت قابل استفاده نیست. شرکت جام تراس تا به اکنون در تهران فعالیت‌های گسترده ای داشته و می‌تواند بهترین کار شیشه بالکنی را برای منازل شما ارائه دهد.
بالکن شیشه ای تاشو چیست؟

بالکن شیشه ای تاشو یکی از مدرنترین محصولات ساختمانی در سال های اخیر است، شیشه های تاشو به دلیل اینکه در یک سمت جمع می شوند و امکان استفاده از فضاهایی مانند استخر، آلاچیق و بالکن و دیگر مکان ها در چهار فصل سال را محقق می کند بسیار پر استفاده و محبوب می باشد. همچنین می توان از فضاهای بالکن به بهترین نحو استفاده کرد و در واقع /ان جا را تبدیل به مکان مفیدتری از کل خانه کرد.

این سیستم طوری طراحی شده که پانل اول ثابت بوده و بقیه‌ی پانل ها متحرک می باشند و در ریل حرکت کرده و در انتها در کنار پانل ثابت قرار می گیرد. شیشه ها از نوع سکوریت نشکن به ضخامت ۸ میلیمتر می باشد.

اگر بالکنی کوچک دارید و یا می خواهید از بیشترین فضای بالکن خود استفاده کنید بهترین گزینه برای بالکن شما بالکن شیشه ای تاشو است. بالکن شیشه ای تاشو یا در در طی زمان توانسته است محبوبیت و کارایی خود را به همه نشان دهد . به همین دلیل هر سال سهم بزرگ تری از بازار را به خود اختصاص می دهد. در این محصول از اتصالات غلتک بلبرینگ از جنس فولاد ضد زنگ استفاده میشود تا به اندازه کافی برای حمل پانلها مقاوم باشد.

ملزمه ی استفاده شده در این بالکن به غایت مستحکم و با دوام می باشد.
https://jtr.ir/balcony/