کلیدستان

نسخه‌ی کامل: هتل واین پالاس تفلیس گرجستان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
نقل قول: هتل واین پالاس تفلیس گرجستان : هتل چهار ستاره واین پالاس تفلیس گرجستان به صورت شبانه روزی میهمانان و توریستهای تور گرجستان را پذیرش می کند. در این هتل سرویس دهی به اتاق ها و میهمانان به صورت 24 ساعته بوده و توریست ها با اقامت در این هتل از امکانات و خدمات خوب و مدرنی مثل اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، آسانسور، ممنوعیت ورود حیوانات خانگی، محوطه مخصوص استعمال سیگار و ... برخوردار خواهند بود.

[عکس: 1530128286.jpg]
اتاق های هتل واین پالاس تفلیس گرجستان

هتل واین پالاس تفلیس گرجستان چندین اتاق تمیز و تجهیز شده با امکانات مدرن دارد. اتاق های این هتل چهار ستاره برای راحتی اقامت میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان، امکانات مدرن و خوبی نظیر حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار یا یخچال، نظافت روزانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی و ... ارائه میدهند.

[عکس: 1530104883.jpg]
رستوران ها و امکانات رفاهی هتل واین پالاس تفلیس گرجستان

رستوران هتل واین پالاس تفلیس برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، گرجی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می کند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده هتل واین پالاس تفلیس گرجستان برای میهمانان میتوان به استخر، سونا و جکوزی، ماساژ، اسپا و سالن بدنسازی اشاره کرد.

[عکس: 1530096922.jpg]
دسترسی های نزدیک به هتل واین پالاس تفلیس گرجستان

این هتل چهار ستاره از سالن تئاتر روستاولی دو کیلومتر، از میدان آزادی چهار کیلومتر و از ایستگاه یونیورسیتی 450 کیلومتر فاصله دارد. همینطور فروشگاه ها، مراکز تفریحی و تجاری بسیاری هم نزدیک به هتل قرار دارند. از فرودگاه بین المللی شهر تا هتل واین پالاس تفلیس گرجستان بیست کیلومتر فاصله است.