کلیدستان

نسخه‌ی کامل: تعمیرات یخچال و فریزر - تعمیرگاه مرکزی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
تعمیرات یخچال و فریزر و کارکرد صحیح آن
تعمیرات یخچال فریزر به تخصص و ابزارهای ویژه نیازمند است و باید توسط متخصصین با تجربه و کارآزموده تعمیرات یخچال فریزر انجام شود. بیشترین تقاضا برای تعمیرات یخچال و فریزر به علت عدم کارکرد صحیح سیستم برودتی و سرما در این محصول است. در این بین، یکی از مشکلات افراد زمان بروز مشکل در یخچال و فریزر عدم دسترسی سریع به یک تکنسین فنی و با تجربه برای تعمیرات یخچال و فریزر است.
نقل قول:
شما به سهولت می‌توانید از طریق مرکز پشتیبانی نمایندگی لوازم خانگی و بهره‌گیری از دانش و توان متخصصین و تکنسین‌های فنی، کارآزموده و با تجربه در اسرع وقت و در هر ساعت از شبانه روز به متخصص تعمیرات یخچال فریزر مراجعه نمایید و بالاترین سطح کیفیت خدمات را دریافت نمایید. متخصصین ما با بهره گیری از به روزترین دستگاه‌ها و ابزارهای اورجینال سعی دارند بالاترین سطح رضایتمندی را برای شما از طریق ارائه بهترین خدمات سرویس و تعمیرات یخچال و فریزر برای شما به ارمغان بیاورند.

نکات مهم در تعمیرات یخچال و فریزر
اگر یخچال به دلایلی مانند پریدن فیوز یا عدم وصل بودن برق کار نکند، تنظیمات دما کنترل کننده‌ها، اتصال صحیح دو شاخه برق مطمئن شوید و یا فیوز را تعویض کنید اما اگر همچنان یخچال کار نکند باید به نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر مراجعه نمایید.
اگر موتور در بازه‌های زمانی بلند مدت به صورت مرتب روشن و خاموش شود، می‌تواند به علت حجم زیاد مقادیر غذا درون یخچال و فریزر باشد. باید ۲۴ ساعت به یخچال فریزر فرصت دهید تا سرمای خودش را کامل کند و همچنین کنترل کننده‌ها را چک کنید اگر همچنان مشکل یخچال فریزر حل نشد، باید به نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر مراجعه نمایید.
ممکن است یخ ساز اتوماتیک به علت قرار گرفتن کلید یخ ساز روی off، خاموش بودن یا قطعی اتصال تامین کننده آب، گرمای بیش از حد فریزر، انباشتگی بیش از حد قطعات یخ در مخزن یخ یا چسبیدگی آنها به درستی کار نکند. شما می‌توانید یخ ساز را خاموش کنید و بعد از خروج یخ‌ها، یخ ساز را مجدد روشن کنید. اتصال آب را بررسی نمایید و برای کامل خنک شدن یخچال ۲۴ ساعت منتظر بمانید. اگر مشکلات حل نشد باید برای به تکنسین با تجربه در نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر برای بررسی علت عدم کارکرد صحیح یخچال فریزر مراجعه نمایید. از دیگر عللی که می بایست توسط تکنسین فنی مورد بررسی قرار گیرد شامل بررسی مزه دار بودن قطعات یخ، کند ساخته شدن قطعات یخ یا عدم کارکرد صحیح یخ ریز می‌باشد.
البته منشأ مشکلات یخچال و فریزر می‌تواند علل مختلفی فراتر از موارد عنوان شده داشته باشد. بر همین راستا طبق بررسی‌های انجام شده، بسیاری از افراد به دلایل مختلفی برای تعمیرات یخچال و فریزر به تکنسین‌های فنی و با تجربه مراجعه می‌کنند که مهمترین این علل عبارتند از:

سوختگی فیوز، کم بودن ولتاژ برق، خرابی ترموستات، خرابی (یا بریدگی) سیم برق، بریدگی مدار برق کمپرسور یا خرابی کلید اتوماتیک و کنترل سرما، خرابی تایمر و سایر موارد.
از دیگر علل مراجعه افراد به مراکز معتبر تعمیرات یخچال فریزر گرمای بیش از حد کابینت یخچال فریزر است که می‌تواند ناشی از باز بودن بیش از حد درب سردکننده، پر بودن بیش از اندازه کابینت و ممانعت از جریان طبیعی هوا درون یخچال فریزر، قرار دادن غذاهای داغ و گرم در کابینت یخچال فریزر، بسته نشدن کامل درب، قراردهی نامناسب شبکه هوای قسمت فریزر، قراردهی نامناسب یا آب بندی نبودن واشر آب بندی کانال های هوا و سایر موارد باشد.