کلیدستان

نسخه‌ی کامل: ارزان ترین کشورها برای سفر خارجی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
بولیوی

کشور بولیوی دارای جاذبه‌های گردشگری بی‌شماری است. این کشور ارزان قیمت به شما امکان را می‌‌دهد تا با هزینه­‌ی بسیار کم بتوانید به آن سفر کنید. شما می‌توانید با کمتر از ۲۰ دلار در روز جای مناسبی برای اسکان بیابید، غذا بخورید و از حمل و نقل عمومی استفاده کنید.تایلند در سال­‌های اخیر سعی کرده تا گردشگری این کشور را احیا کند. به همین علت بسیاری از شرکت‌های گردشگری شرایطی عالی برای سفر به تایلند پیشنهاد می­‌دهند. طرفداران پر و پا قرص اقامتگاه­‌های ارزان، بسیار زیاد هستند؛ اما اگر شما به این اقامتگاه­‌ها علاقه‌ای ندارید، می­‌توانید با ۳۰ دلار در روز اتاقی اختصاصی با سرویس بهداشتی و حمـ ـام داشته باشید. اگر با اقامت در اتاق­‌های مشترک و تخـ ـت­‌های دو طبقه مشکلی ندارید، می­‌توانید با هزینه‌­­ی همین مقدار پول یکی از این اتاق­‌ها را داشته باشید.


[عکس: 2.jpg]

یونان

اوضاع اقتصادی یونان، روی قیمت‌ها نیز تاثیر گذاشته، به طوری که در این کشور هزینه‌ها بسیار پایین است و گردشگری می­‌تواند درآمد و پولی را که این کشور به شدت نیاز دارد، به اقتصاد این کشور تزریق کند. این کشور بسیار زیبا است، سواحل زیبا و معماری­‌های بی‌نظیر از جاذبه‌های این کشور است. یونان یکی از بهترین مقاصد برای گردشگری در اروپا می باشد.


.[عکس: 14.jpg]


اسپانیا

اسپانیا نیز همانند یونان از مشکلات اقتصادی رنج می‌­برد و درآمد ناشی از گردشگری می­‌تواند کمکی خوب به اقتصاد این کشور باشد. این کشور زیبایی­‌های بی‌شماری دارد، غذاهای بی­‌نظیر، تاریخی غنی که در معماری ساختمان­‌ها و موزه‌­ها به نمایش گذاشته شده و منظره‌­های زیبا مانند رشته کوه‌­های پیکوس دِ اروپا (Picos de Europa).

[عکس: 1.jpg]


ویزای تحصیلی 
ویزای کاری