کلیدستان

نسخه‌ی کامل: نمایندگی تعمیرات بوش
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با توجه به استقبال بی نظیر هموطنان ایرانی نسبت به خرید محصولات لوازم خانگی بوش، ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات بوش با بهره گیری از نیروهای متخصص، با تجربه و کارآزموده، آماده ارائه خدمات با کیفیت و همیشه در دسترس، در زمینه سرویس، تعمیرات و نگهداشت محصولات لوازم خانگی بوش برای شهروندان عزیز می باشد. شعار ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات بوش، رضایتمندی مشتریان و ارائه با کیفیت ترین خدمات در سریع ترین زمان ممکن است.
به وب سایت ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات بوش سر بزنید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید.
روبرت بوش (زاده ۲۳ سپتامبر ۱۸۶۱ – مرگ ۱۲ مارس ۱۹۴۲) یک صنعتگر، مهندس و مخترع آلمانی و بنیان‌گذار شرکت روبرت بوش بود. زندگی و کار روبرت بوش پیوندی جدایی‌ناپذیر با موفقیت کارآفرینانه او داشتند.
در سال ۱۸۸۶، روبرت بوش (کارگاه مکانیک ابزار دقیق و مهندسی برق) را در اشتوتگارت تأسیس کرد. او در سال‌های آغازین در کارگاه خود عمدتاً تجهیزات الکتریکی مانند سیستم‌های تلفن می‌ساخت و می‌فروخت. در ابتدا، این کسب‌وکار مقیاس کوچک موفقیت پایداری نداشت. اما در سال ۱۸۸۷، بوش دینامی را که توسط شرکت دیگری ساخته شده بود اما هنوز ثبت نشده بود، به طول قابل‌ملاحظه‌ای بهبود داد. این نوآوری اولین موفقیت مالی او را به دنبال داشت.

قطعه اولیه برای تولید جرقه الکتریکی جهت اشتعال مخلوطی از گازها در یک موتور احتراق ثابت استفاده می‌شد. در سال ۱۸۸۷ بوش اولین کسی بود که توانست از یک دینام در موتور یک خودرو بهره برد و بنابراین یکی از بزرگ‌ترین مشکلات فنی صنعت نوپای خودرو را حل نمود.

از این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تامین‌کننده لوازم خودکار و اتوماسیون شده مصارف خانگی و صنعتی در دنیا نام می‌برند. دفتر مرکزی شرکت بوش در شهر گرلینگن در آلمان واقع شده است و فعالیت این شرکت در عرصه تکنولوژی‌های خودکار و صنعتی، محصولات مصرفی و ساختمانی، در سال ۲۰۱۰ به فروشی معادل ۴۷,۵ میلیارد یورو دست یافته که با رشدی معادل ۲۷ درصد در سال، سریعترین رشد سالانه را در تاریخ ۱۲۵ ساله خود داشته است.

روبرت بوش با ایده‌هایش در حوزه کارآفرینی، بشردوستی و تعهد سیاسی در سال‌های آغازین قرن بیستم وارد مسیر شهرت و موفقیت در طراحی و تولید لوازم خانگی و صنعتی شده بود. او تمایل داشت به عنوان یک شهروند و بنیان‌گذار به جامعه کمک کند

شعار برند لوازم خانگی بوش و ابرکاوان نمایندگی تعمیرات بوش عبارت است از : «بهتر است پول خود را از دست بدهیم تا اعتماد و اطمینانی که مشتری به ما می‌کند را از دست دهیم» شرکت بوش در حال حاضر نیز این شعار را سرلوحه کیفیت محصولاتش دارد.
افزون بر تعهد اجتماعی که برند لوازم خانگی بوش به صورت تنوع محصولات به منظور استفاده در همه زمینه‌های زندگی روزانه جاری است، شرکت بوش یکی از سردرمداران صنعت آلمان در طراحی و تولید لوازم با کیفیت خانگی در این عرصه نیز شمرده می‌شود.
مسئولیت اجتماعی، همه کارهای بهداشتی و بوجود آوردن فهم مشترک جهانی قسمتی از بنیان های فکری رابرت بوش بوده است، سنتی که در ادامه موسسه خیریه رابرت بوش مسئولیت آن را عهده دار شد و هنوز هم به صورت فعال به آن پایبند مانده است.
در حال حاضر این شرکت به‌کار تولید بسیاری از لوازم خانگی برقی از جمله ماشین‌های لباس‌شویی، اجاق گاز و فر، هودهای آشپزخانه‌ای، اجاق‌های صفحه‌ای، وسائل مراقبت از مو (سشوار، اتو مو، حالت دهنده مو)، اتو، جارو برقی، وسائل آماده‌سازی غذا (غذاساز، مخلوط کن دستی، همزن دستی، آب میوه‌گیر، چرخ گوشت، خرد کن)، صبحانه‌ساز (چای ساز، توستر، قهوه‌ساز، کتری برقی، گریل تماسی)، قهوه‌ساز، یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی (مبله و توکار) و سایر موارد مشغول است.
مهمترین علت شهرت محصولات بوش آلمان، کیفیت، تکنولوژی ساخت و تضمین 100 درصدی کارکرد و همچنین ارائه خدمات قبل و بعد از فروش بی نظیر آن می‌باشد.
برند لوازم خانگی بوش علاوه بر مراکز فروش متعدد، از نمایندگی‌های تعمیرات لوازم خانگی متعددی در ایران برخوردار است. در صورت بروز هرگونه مشکل در کارکرد این محصول، می‌توانید برای تعمیرات به سایت ابرکاوان نمایندگی تعمیرات بوش مراجعه نمایید