کلیدستان

نسخه‌ی کامل: رپورتاژ آگهی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
رپورتاژ آگهی
رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی برای برندینگ در دنیای اینترنت به شمار می رود . رپورتاژ آگهی ، خبری است که برای معرفی خدمات و محصولات تبلیغ کننده تالیف می گردد. تبلیغ کننده می تواند در خبر مورد نظر چند لینک تبلیغاتی به وب سایت خود هم ارائه دهد .
تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت
در رپورتاژ آگهی منتشر شده ، می توان چند لینک فالو قرار داد ، قرار دادن لینک فالو در رپورتاژ‌ آگهی باعث می شود موتور های جستجو مثل گوگل یک رتبه مثبت به وب سایت شما تخصیص دهد . از این رو اغلب سئو کاران برای پیشرفت رتبه سایت کارفرمایان پیشنهاد انتشار رپورتاژ آگهی در وب سایت ها می نمایند .

 انتشار رپورتاژ خبری در سایت های خبری باعث می شود کاربرانی که خبر مورد نظر را مطالعه می نمایند ، با کسب و کار و خدمات شما آشنا شوند ، این آشنایی باعث برندینگ بیزینس شما در بین کاربران اینترنتی می گردد .

[عکس: Branding.jpg]

آشنایی با خدمات رپورتاژ‌ آگهی

رپورتاژ خبری
رپورتاژ خبری :‌ انتشار اخبار تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغات حرفه ای در دنیای اینترنت است . در رپورتاژ خبری منتشر گننده می تواند با معرفی خدمات و محصولات خود در متن خبر منتشر شده به معرفی خود و خدماتش بپردازد . این روش تبلیغاتی چندی است جای تبلیغات بنری را گرفته است . چرا که این روش تبلیغات به دلیل خوانده شدن بیشتر توسط کاربران تاثیر بسیار زیادی در کاربران دارد . در یک رپورتاژ آگهی شما می توانید بصورت غیر مستقیم به تبلیغ خدماتتان بپردازید . تبلیغ غیر مستقیم باعث می شود تاثیر تبلیغات بر روی کاربر بیشتر باشد . در بخش آموزش رپورتاژ نت شما نحوه نگارش یک رپورتاژ‌خبری را خواهید آموخت . همچنین درصورتی که نیاز به انتشار رپورتاژ آگهی دارید می توانید خدماتتان را به مدیران رپورتاژ نت معرفی نمایید تا رپورتاژ‌شما نگارش و در سایت های خبری منتشر شود .

[عکس: about-2.jpg]

نحوه سفارش تبلیغات رپورتاژ‌ آگهی
برای سفارش رپورتاژ‌ آگهی می توانید با شماره تماس های رپورتاژ‌ نت در تماس باشید . همچنین برای آشنایی با خدمات رپورتاژ‌ نت می توانید با شماره تلگرام ما در تماس باشید تا لیست برترین وب سایت های خبری را دریافت نمایید.شماره تماس تلگرام :‌09105559321


[عکس: a.jpg]