کلیدستان

نسخه‌ی کامل: آموزش ترفند های تلگرام و روش دقیق و صحیح پاک کردن آن
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
آموزش تلگرام

امروزه شبکه های اجتماعی جزئی جدا نشدنی از تعاملات بشری شده اند و انواع شبکه های اجتماعی همچون پیلی برای برقراری ارتباطات میان افراد تلقی می شود. در این بین پیام رسان ها نقش ویژه ای دارند. پیام رسان تلگرام توانسته است در سرتا سر جهان مخاطبین زیادی را به سمت خود جلب کند. این پیام رسان در کشو ما نیز مخاطبین زیادی دارد. از این رو اغلب سوالات متعددی در خصوص کار با این پیام رسان مطرح می شود. مانند روش دیلیت اکانت تلگرام یا روش دیلیت اکانت موبوگرام. همینطور افراد زیادی به دنبال نسخه فارسی تلگرام هستند و می خواهند از تلگرام با منوهای فارسی شده ی آن استفاده نمایند. یا می خواهند روش فارسی کردن تلگرام ویندوزی یا اندرویدی خود را یاد بگیرند زیرا تلگرام فارسی ظاهر کاربر پسند تری نسبت به نسخه رسمی آن دارد. چنانچه به دنبال دانلود تلگرام برای ویندوز هستید، شما می توانید تمام این موارد را در سایت ایران ترفند بیابید و با تکنیک ها و ترفندهای متعدد این پیام رسان آشنا شوید.

دیلیت اکانت تلگرام


[عکس: delete-telegram-account-Irantarfand.jpg]

اگر مایلید تا اکانت تلگرام خود را حذف کنید و می خواهید این کار را دقیق و در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. به شما طریقه صحیح این کار را در قالب یک عکس کامل آموزش میدهم. به این نکته فقط دقت کنید که پس از دیلیت اکانت تلگرام، تمامی عکس ها و اطلاعات شما از دست خواهد رفت و دیگر قابل بازیابی نیستند. پس با توجه به این نکته اگر هنوز مایل به دیلیت اکانت خود هستید این آموزش را دنبال کنید

شما ابتدا باید بر روی لینک دیلیت اکانت تلگرام کلیک کنید و سپس مطابق شکل زیر مراحل دیلیت اکانت تلگرام را طی نمایید.

[عکس: delete-account-mobogram-1.jpg]

آموزش اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام را نیز باید جزء شبکه های پر مخاطب این روزها برشمرد. کاربران زیادی همه روزه ساعاتی از وقت خود را در این پیام رسان سپری می کنند. برخی به تماشای پستها ی دیگرام مشغولند و عده ای نیز پستهایی در اینستاگرام منتشر می کنند. اکنون اینستاگرام به یک شبکه فراگیر در سر تا سر جهان تبدیل شده است. برای استفاده هر چه بهتر از این شبکه اجتماعی لازم است تا تکنیک های کار با آن را بدانیم. اگر سوالی پیرامون روش انتشار مطلب و یا موارد مرتبط با اکانت اینستاگرام خود دارید سایت ایران ترفند بهترین گزینه برای پاسخگویی و راهنمایی شما است. آموزش هایی مانند حذف اکانت اینستاگرام - دیلیت اکانت اینستاگرام و روش صحیح پاک کردن اکانت در این شبکه اجتماعی، ترفند ارسال پست یکبار مصرف در اینستاگرام، ایجاد گروه در اینستاگرام، تشخیص بلاک شدن در اینستاگرام ، دانلود برنامه اینستاگرام ، ساخت اکانت اینستاگرام بدون ایمیل و شماره موبایل و آموزشهای متعدد دیگر را در سایت ایران ترفند بجویید.

آموزش اندروید

اندروید Android سیستم عاملی برای گوشی های تلفن همراه و تبلت ها است که توسط گوگل ارائه شده است. اکنون این سیستم عامل توسط بیش از 30 کمپانی معروف حمایت می شود و هر روزه بر قابلیت های آن طی بروز رسانی های این سیستم عامل افزوده می شود. برای استفاده از تمام قابلیت های اندروید و پاسخگویی به سوالات احتمالی شما هنگام کار با گوشی ها و تبلیت های هوشمند سایت ایران ترفند می تواند مرجعی مطمئن برای پاسخگویی به سوالات شما باشد. آموزش های متنوع و زیادی پیرامون این سیستم عامل محبوب منتشر شده است و برنامه های کاربردی بسیاری برای آن معرفی شده که می توانید به روز ترین مطالب اندروید را در این سایت ببینید و یاد بگیرید.
 
سایت ایران ترفند یک سایت ارزشمند برای پاسخ گویی به سوالات شما و آموزش های متععد پیرامون ترفندهای کار با شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام ، اینستاگرام و فیس بوک است. در این سایت با آموزش کامل برنامه ها ی اندروید و تکنیک کار با آنها آشنا می شوید. در این سایت روزانه مطالب و آموزش های شگفت انگیز زیادی منتشر می شود که دنبال کردن آن می توانید به استفاده هر چه موثرتر شما از تلگرام ، اینستاگرام ، اندروید و آیفون منجر شود.