کلیدستان

نسخه‌ی کامل: قدرت هدایای تبلیغاتی (بخش دوم)
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[عکس: 2017_11_21_83_7aed89ff-8875-4644-9f93-b2b5e8e55af5.jpg]
در ادامه مطلب قبل در اینجا به موارد دیگر از قدرت هدایای تبلیغاتی در کسب و کار و تجارت شما می پردازیم: 
هدف گذاری
به نظر می رسدآنچه که شما در مورد  می شنوید اغلب به ذهن خطور می کند، هدایا تبلیغاتی مارک دار هستند. بله، آیتم های مارک دار ایده آل برای تحویل در نمایشگاه های تجاری که یک دنیای کامل از هدایای تبلیغاتی ارائه شده در بیرون از حوزه نمایشگاه را عرضه می کنند.
علاوه بر عرضه در نمایشگاه های تجاری، هدایای تبلیغاتی را می توان برای جمع آوری پول و یا حتی به عنوان جمع آوری کمک های مالی به فروش رساند. سازمان هایی که از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند می توانند این کار را برای افزایش آگاهی و یا ترویج روح مدرسه انجام دهند. ایجاد تبلیغات برای راه اندازی محصول یا باز کردن فروشگاه به این صورت است که اقلام مارک دار را به مشتریان بالایی در اطراف تعطیلات و یا در مقیاس بزرگتر به کارکنان خود به عنوان  عرضه می کنند. اگر شما یک فروشگاه آجر و ملات دارید، آنها را به عنوان نشان یا کیسه خرید استفاده کنید.
محصولات تبلیغاتی می توانند هدایای رایگانی باشند تا مردم را به خرید از شما تشویق کنند. شما همچنین می توانید آنها را برای وفاداری تشویق کنید. برای استفاده شخصی، آیتم های با مارک چاپ شده برای عروسی و مهمانی در کنار هدیه و حتی آیتم های کمپین اقلامی ایده آل به حساب می آیند. از آنجا که گزینه های بسیار زیادی در مورد این محصولات وجود دارد، استفاده مورد نظر شما از آنها و هدف شما، به تصمیم گیری در خصوص خرید هدایا مناسب کمک خواهد کرد.
بودجه خود را در نظر بگیرید
بودجه شما باید بر اساس تصمیم گیری در مورد چگونگی استفاده از تبلیغات شما تعیین شود. اگر آنها برای فروش فروخته شوند، شما می توانید اقلام گران تر را انتخاب کنید، با علم بر اینکه برخی از هزینه ها به طور مستقیم توسط فروش جبران خواهد شد. اگر شما قصد هدیه دادن آنها را برای نشان دادن قدردانی خود به کارکنان و همچنین مشتریان برتر دارید نیز می توانید از چنین اقلامی استفاده کنید.
برای تصمیم گیری در خصوص هدایای تبلیغاتی، شما باید به بازده مورد انتظار سرمایه گذاری خود توجه کنید. برای مثال، استفاده از اقلام با ارزش به عنوان هدیه تبلیغاتی ممکن است به شما برای ایجاد یک پیوند قوی تر در مقایسه با هدایای تبلیغاتی ارزان کمک کند. برعکس، گستره تبلیغ شما با استفاده از اقلام ارزان تر وسیع تر خواهد بود.
هر دو روش توزیع به همان اندازه موثر هستند، اما به روش های مختلف باید هنگام اختصاص بودجه خود توجه داشته باشید. این به شما کمک خواهد کرد که تصمیم بگیرید که چه نوع اقلامی با چه تعداد سفارش استفاده کنید.
سازگار باشید
اگر  شما برای بچه ها یا بچه های 12 ساله یا بیشتر در نظر گرفته شده باشد، مشاوره احتیاطی وایمنی خاصی وجود دارد که باید مد نظر قرار داده شود. همیشه با مشاوران تبلیغات خود صحبت کنید تا اطمینان حاصل کنید که اسباب بازیها، کتابها، لباسها و غیره که توزیع می کنید، سازگار هستند.
ایجاد یک پیام
در حالی که آنها ابزارهای تجاری کاملی هستند، هدایای تبلیغاتی نیز می توانند به شما کمک کند پیامی برای تجارت خود ایجاد کنید. این که آیا بالا بردن آگاهی برای یک علت خاص و یا نشان دادن به مخاطبان شما در مورد اینکه شما از محیط زیست با رفتن به فضاهای سبز مراقبت می کنید، هدایای تبلیغاتی می توانند به شما کمک کنند این پیام را انتشار دهید.
جایی که می توانید ذخیره کنید
اگر برای مدت زمانی طولانی بار مشتریان در ارتباط بوده اید یا اطمینان بیش از حد کسب کرده اید، از اقلامی استفاده کنید که ذخایر مالی شما ذخیره کند. هدایای تبلیغاتی را انتخاب کنید که دارای تخفیف فروش هستند یا یک کالای زیر یک دلار انتخاب کنید تا هزینه کلی را کاهش دهید. اگر خود را بر روی یک نوع خاص از محصول مقید کرده اید که قیمت آن کمی بالاتر است، راه های دیگری برای کاهش هزینه ها وجود دارد.
با ما برای طرح سوالات خود تماس بگیرید
شما با طیف گسترده ای از اقلام جهت انجام تبلیغات خود روبرو هستید و قطعا برای تصمیم گیری به کمک افراد حرفه ای نیاز خواهید داشت. انگیزه سازان تلاش می کنند تا این فرایند را با راهنمایی های مفید، رده بندی محصول و یک سبد خرید آنلاین برای استفاده شما آسان تر کنند، اما ما درک می کنیم که تصمیم گیری حتی با تمام این ابزارها نیز همیشه ساده نیست.