کلیدستان

نسخه‌ی کامل: فروشگاه اینتکس ایران
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
شرکت اینتکس به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی و حضوری محصولات بادی بوده که به عنوان نمایندگی اصلی اینتکس به مدت چند سال است که شورع به کار کرده و اقدام به عرضه انواع محصولات بادی ، محصولات پیش ساخته و تفریحی در سراسر کشور کرده است. نمایندگی اینتکس محصولاتی مانند تخت بادی ، تشک بادی ، کاناپه بادی ، مبل بادی ، استخر پیش ساخته و استخر بادی ، قایق بادی ، چادر مسافرتی و چادر بازی ، وان های بادی ، قلعه های بادی کودکان ، تشک های جامپینگ و تشک های روی آب شناور ، جکوزی بادی ، لوازم جانبی اینتکس و لوازم جانبی محصولات بادی و پیش ساخته ، انواع اسباب بازی های بادی و اسباب بازی های برقی و شارژی ، لوازم های شنا و تفریحات آبی و ... را با بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت و همچنین با پشتیبانی و خدمات پس از فروش به تمامی نقاط ایران به صورت حضوری و غیر حضوری عرضه کرده و همیشه مطابق با مصحولات روز بازار محصولات بادی مختلفی را به فروش می رساند. شرکت نمایندگی اینتکس به عنوان رسمی ترین شرکت فروش محصولات بادی و پیش ساخته در ایران با داشتن مجوز رسمی از وزارت صنعت و تجارت الکترونیک و همچنین با داشتن نماد اعتماد همیشه اقدام به فروش محصولات متفاوت با ضریب اطمینان بالاتری کرده است.  به دو صورت اینترنتی و حضوری اقدام به عرضه محصولات خود کرده و به چندین صورت محصولات به فروش رفته خود را برای افزایش رضایمتندی مشتریان ارسال می کند. فروشگاه اینتکس محصولات بادی و پیش ساخته را با انواع ضمانت های تعویض و تعمیر و همچنین ضمامت مهلت تست راهی بازار ایران کرده و به صورت جزئی و عمده اقدام به فروش چنین کالاهایی می کند.
فروشگاه اینترنتی و نمایندگی اصلی محصولات اینتکس با داشتن مدیریتی با متد جدید و به روز و همچنین با داشتن کادر مجرب همیشه به مشتریان و خریداران عزیز بالاترین سرویس دهی را برای ایجاد محلی مناسب برای خرید فراهم ساخته تا افراد مختلف از هر طریقی به محصول مورد نظر خود به اطمینان و کیفیت بالا دست پیدا کنند. تمامی محصولات بادی ، تفریحی ، پیش ساخته و ورزشی اینتکس در تنوع بسیار زیادی تولید شده اند که هر کدام از نظر نوع جنس بدنه ، طراحی و ارگونومی ساخت ، ابعاد و ظرفیت ها ، رنگبندی ، شرکت های تولید کننده و همچنین از نظر ضمانت دارای انواع مختلفی می باشند. شرکت اینتکس نیز همیشه سعی در فراهم نمودن بسیاری از این مصحولات کرده تا بازه انتخاب خریداران در هر زمانی افزایش یابد تا در نتیجه به محصول مورد نظر خود دست یابند. با وجود اینکه چنین محصولاتی تحت نمایندگی شرکت تهران اینتکس وارد کشور شده، هنوز بسیاری از مردم با آنها آشنایی کامل ندارند به همین دلیل شرکت اینتکس نیز از طرق مختلف اقدام به آگهای های مختلف در مراجع معتبر نموده تا افرادی که با محصولات بادی و همچنین پیش ساخته آشنایی ندارند از آنها بهره ببرند. اما در ادامه برای آشنایی دقیق تر با محصولاتی که نمایندگی اینتکس در ایران عرضه می کند به توضیحات کامل آنها خواهیم پرداخت تا راهنمای دقیقی برای افرادی که آشنایی با این فروشگاه ندارند باشد...
محصولاتی که شرکت اینتکس اقدام به فروش و عرضه آنها می کند به پنج دسته اصلی تقسیم بندی می شوند که عبارتند از: محصولات بادی ، محصولات پیش ساخته ، محصولات تفریحی ، محصولات ورزشی و محصولات مسافرتی. هر کدام از این دسته بندی ها نیز خود شامل چند دسته بندی مختلف شده که نشان دهنده نوع کالا هایی بوده که در فروشگاه اینتکس به فروش می رسد.
تخت خواب بادی