کلیدستان

نسخه‌ی کامل: نکاتی که در مصاحبه استخدامی باید به آن دقت کنید
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام به همه دوستای عزیز. خوب هستین که؟ چه خبرا؟؟؟ آبان خوش میگذره؟
امزوز پس از چند روزی دوباره برگشتم خدمت تون با یه مقاله خیلی عالی در زمینه استخدام و اینکه برای استخدام باید چه کارهایی انجام بدیم... امیدوارم خوشتون بیاد و به دردتون بخوره. موفق باشین


استخدام یکی از مهمترین دغدغه های هر جوان امروز ایرانی است. اینکه باید چه کاری انجام دهیم تا بتوانیم نظر مدیران شرکت یا اداره مورد نظر را جذب کنیم خود نکته ای بسیار حائز اهمیت است! احتمالا خود شما هم تاکنون چندین بار برای استخدامی ادارات اقدام کرده اید. حال به نظر شما برای موفقیت در استحدامی ادارات باید چگونه عمل کنیم؟ همچون همیشه با استحدام نیوز همراه باشید تا به بررسی موارد مورد نیاز شما بپردازیم.
[عکس: MK-CM995_FEDJOB_P_20140610184008.jpg]
موفقیت در یک آزمایش استخدامی شاید خواست و آرزوی تمامی کسانی است که مدرک دانشگاهی دارند منتها این مهم چطور امکان پذیر می شود؟ همواره از آخرین اخبار استخدام مطلع گردید:جهت موفقیت در امتحان استخدامی یک اداره و یا بانک یا هر رعایت دولتی و یا خصوصی من وآنها و آنها نیازمند این هستید که در ابتدا از اطلاعیه استخدام آن اگاهی داشته باشد و بدون ثبت نام دریک آروین استخدامی هیچ کس به من وآنها و آنها در جایی خوش آمد نمی گوید.
آگهی استخدام اداره یا نهادی که آروین استخدامی دارد را مو به مومطالعه نمایید و از تمامی مواردی که علت میشود از باب من وآنها و آنها امتیازی داشته باشد اعم از امتیاز بومی و جانبازی و فرزند شهدا استفاده نمایید(البته هرگاه این امتیاز را دارید).به شهرهایی که نیرو می خواهد و رشته های مورد نیاز نیز توجه داشته باشید.
به دنبال یک منبع و نمونه سوالات استخدامی باشید. پیش روش میکنیم از سایت های معتبر خرید نموده و به دقت آنها را مطالعه نمایید.این منابع می توانند بسیار برایتان مفید باشند. تاریخ و ساعت آزمون را به یکی از اعضای خانواده اطلاع داده تا مبادا از خاطر فراموش نکنید.
به یاد داشته باشید که وقتی اطلاعیه استخدامی اعلام می گردد در واقع این اعلام یک اعلام نیاز است پس دیگران به من واو نیاز دارند و بعد من وآنها و آنها به آنها. انشاالله که با مطالعه کافی به جلسه امتحان رفته و بهترین نمره ممکن را کسب خواهید کرد ولیك آیا این آخر کار است؟نه آروین مباحثه بخش بسیار مهمی است که به غول استخدام شهرت دارد پس دلیل آشنایی با این مرحله به زودی لخته خواهیم گشت.

پنج دقیقه اول و آخر محاوره مهم‌ترین بخش‌های مصاحبــه به حساب می‌آیند. در طی این زمان است که اولین و آخرین تأثیر اعمال شده و مصاحبه‌کننده تصمیم می‌گیرد من وتو فرد مورد نظرش هستید یا خیر. طی پنج دقیقه اول رفتار مثبتی از خود ارائه داده و مطمئن شوید پس از ترک آن مکان در خاطر مصاحبه‌کننده می‌مانید.
[عکس: 155301952_HighRes-56a437113df78cf772815173.jpg]
حتی چنانچه رزومه‌تان را به همراه دارید بسیاری از شرکت تمایل دارند داوطلب فرم را به طور کامل تکمیل نماید. تکمیل کامل فرم از پهلو من واو نشانه‌ای مبنی بر حرفه‌ای بودن من وایشان و قدرت پیگیری شماست. باید آنقدر مصاحبه‌کننده را تحت تأثیر قرار دهید که پیشنهاد شغل نماید. در پایان مصاحبه مطمئن شوید که قدم بعدی چیست و کارفرما چه زمانی تصمیم‌گیری خواهد نمود.
همیشه در زمان محاوره انرژی مثبت داشته و ذهن خود را از هر چیزی که ممکن است باعث تشویش من وتو بشود پاک کنید. آرامش داشته باشید و با صدای محکم و بلند سوالات را پاسخ دهید کسلی و بی حوصلگی شما تاثیر منفی در تماس تان خواهد داشت. هرگز تظاهر به آنچه که نیستید نکنید. ابتدا سعی کنید که آنچه را نمیدانید با صداقت بیان کنید ار تظاهر کنید باید تا آخرین لحظه ای که کار میکنید فرد دیگری باشید خواه میخواهید محبوب باشید نباید تظاهر کنید کارفرما آنچه را که در من وآنها و آنها میبیند محک میزند و در نهایت تصمیم میگیرد بنابراین جدی باشید. 
اول در پایان محاوره سوالات مهمتر و هوشمندانه تر از افراد پرسیده میشود بنابراین عجله نکنید تا محاوره را تمام کنید در تمام طول مكالمه سوالات را با دقت جواب دهید. سوالات تخصصی تر اول در پایان مذاكره پرسیده میشود دقت کنید که درخصوص نیكبخت و مایوس شدن در مذاكره باید به این سوالات پایانی دقیقتر پاسخ دهید.


منبع:
http://estekhdamnews.com