کلیدستان

نسخه‌ی کامل: دستگاه کفسابی Levighetor 645
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با دستگاه کفسابی Levighetor 645 آشنا کنیم و مشخصات فنی این دستگاه را برای شما بازگو نماییم

این دستگاه برای انجام عملیات های کفسابی داراری دو مدل Levighetor 645 TOP و Levighetor 645 VS TOP می باشد و که مشخصات فنی این دستگاه برای شخص کفساب به قرار زیر می باشد :

این دستگاه دارای موتور الکتریکی می باشد که منبع تغذیه ی آن باطری است و و قدرت آن در مدل Levighetor 645 TOP این دستگاه برابر ۲۹۰۰ وات می باشد و در مدل Levighetor 645 VS TOP این دستگاه برابر ۳۰۰۰ وات می باشد.

برق مورد نیاز این دستگاه در مدل Levighetor 645 TOP این دستگاه برابر ۲۲۰ ولت می باشد و هم چنین در مدل Levighetor 645 VS TOP این دستگاه برابر ۲۲۰ ولت می باشد.

صدای این دستگاه به هنگام کفسابی در مدل Levighetor 645 TOP این دستگاه در کمترین حالت خود برابر ۵۰ هرتز می باشد و در بیشترین حالت خود برابر ۶۰ هرتز می باشد و همچنینی در مدل Levighetor 645 VS TOP این دستگاه برابر در کمترین حالت خود برابر ۵۰ هرتز می باشد و در بیشترین حالت خود برابر ۶۰ هرتز می باشد.

این دستگاه برای سنگسابی دارای سه برس دیسکی می باشد که اندازه ی هرکدام آن برابر ۱۴۰ میلی متر می  باشد و سرعت هرکدام از آن در مدل Levighetor 645 TOP این دستگاه برابر ۱۰۰۰ دور در دقیقه می باشد و در مدل Levighetor 645 VS TOP این دستگاه از ۶۰۰ دور در دقیقه تا ۱۳۰۰ دور در دقیقه متغیر و توسط فرد سنگساب قابل تنظیم می باشد.

این دستگاه داراری یک مخزن آب تمیز می باشئد که حجم آن هم در مدل Levighetor 645 TOP این دسشتگاه برابر ۱۸ لیتر می باشد و هم در مدل Levighetor 645 VS TOP این دستگاه برابر ۱۸ لیتر می باشد که اسودگی خاطر شخص کفاسب به هنگام انجام کار کف سابی به همراه دارد .

وزن این دستگاه در مدل Levighetor 645 TOP این دستگاه برابر ۱۱۲ کیلو گرم می باشد و در مدل Levighetor 645 VS TOP این دستگاه برابر ۱۲۳ کیلو گرم می باشد.