کلیدستان

نسخه‌ی کامل: ابرکاوان - نمایندگی تعمیرات آاگ AEG
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با توجه به استقبال بی نظیر هموطنان ایرانی نسبت به خرید محصولات لوازم خانگی آاگ، ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات آاگ با بهره گیری از نیروهای متخصص، با تجربه و کارآزموده، آماده ارائه خدمات با کیفیت و همیشه در دسترس، در زمینه سرویس، تعمیرات و نگهداشت محصولات لوازم خانگی آلگ برای شهروندان عزیز می باشد. شعار ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات آاگ، رضایتمندی مشتریان و ارائه با کیفیت ترین خدمات در سریع ترین زمان ممکن است.

به وب سایت ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات آاگ سر بزنید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید.

شرکت آاگ aeg

آ.ا.گ اختصار یک عبارت آلمانی‌ست که در لغت معنای شرکت برق عمومی را می‌دهد و در برلین بنیان گذاشته شده است. همانطور که از نامش پیداست یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات الکتریکی به‌شمار می‌رود.

برند لوازم خانگی آ.ا.گ، در سال ۱۹۵۱ به فرانکفورت منتقل شد و در سال ۱۹۶۷ با پیوستن به شرکت TELEFUNKEN AG شرکت جدیدی با نام AEG-TELEFUNKEN به وجود آورد. سپس شرکت دایملر بنز این شرکت را خریداری کرد. برند AEG توسط الکترولوکس خریداری شد.
سال ۱۸۸۳ شرکت برق ادیسون تاسیس شده و سال ۱۸۸۷ به شرکت آ.ا.گ تغییر نام یافت. در ابتدا فعالیت این شرکت در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی همچون لامپ، موتور برق و ژنراتور بود. سپس وارد بازار خودرو و هواپیما شد. پس از پشت سر گذاشتن چالش‌های گوناگون، در نهایت از سال ۱۹۹۴ الکترولوکس از نام تجاری آ.ا.گ در بخش لوازم خانگی استفاده می‌کند.

محصولات تولیدی این برند کد شناسایی منحصر به فردی خواهند داشت که زمان و محل ساخت آن را می‌توان مشخص کرد و از اصل بودن کالا نیز اطمینان حاصل کرد.

شرکت آ.ا.گ، توانست با بهره گیری از متخصصین با تجربه، توانستند با استفاده از فناوری های نوین دنیا در حوزه ی طراحی و تولید لوازم خانگی به برندی موفق و پیشرو در سطح کلاس جهانی تبدیل شوند. به طوریکه برند آ.ا.گ اولین ماشین ظرفشویی جهان در دهه 1950 و اولین وسایل دوستدار محیط زیست و اولین اجاق گازهای القایی را طراحی نمود.

از جمله امتیازاتی که این کمپانی در طول تاریخ فعالیتش داشته می‌توان موارد زیر را نام برد:

تولید تجهیزات برق قدرت، پیاده‌سازی تراموای شهری، طراحی نخستین لوکومتیو الکتریکی، اختراع سشوار، ساخت اولین یخچال دارای کمپرسور، عرضه‌ی نوار کاست در نمایشگاه جهانی رادیو، اختراع لباس‌شویی تمام اتوماتیک، استفاده از ال‌سی‌دی در صنعت، ساخت دستگاه‌های ردیابی و تحقیقاتی و توسعه لوازم خانگی، تلفن و دستگاه تهویه مطبوع.

این کمپانی با کسب عنوان دوازدهمین کمپانی عظیم الکتریکی در سطح بین‌المللی با بیش از ۱۷۸ هزار کارمند به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

امروزه محصولات این کمپانی در حوزه لوازم‌خانگی با همین برند و تحت لیسانس و مدیریت گروه تجاری الکترولوکس به فعالیتش ادامه می‌دهد. برخی از لوازم خانگی این برند در آلمان و برخی دیگر در ایتالیا ساخته می‌شوند.

یخچال فریزهای این نام تجاری با تمامی ویژگی‌های به‌روز اعم از صفحه نمایشگر، سرعت و میزان خنک‌کنندگی بالا، صدای کم تولید می‌شوند. ماشین‌های لباسشویی با ظرفیت بالا، قابلیت صرفه‌جویی انرژی و مدل‌های شست‌و‌شوی متنوع عرضه می‌شوند. جاروبرقی‌های تولیدی این کمپانی نیز با حداقل سر و صدا و حداکثر مکش طراحی شده‌اند.

این برند از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار است بنابراین از بابت تعمیرات لوازم خانگی اطمینان خاطر داشته باشید.

ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات آاگ، با افتخار آماده است با بهره‌گیری از نیروهای زبده، متخصص و با تجربه، به ارائه خدمات مقرون به صرفه و تخصصی تعمیر و سرویس محصولات آاگ با بالاترین کیفیت و رضایتمندی مشتری و در اسرع وقت بپردازد.