کلیدستان

نسخه‌ی کامل: ساعت های دیواری سفارشی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
آیا شما به دنبال یک هدیه تبلیغاتی هستید که می تواند در دراز مدت موثر باشد؟ ساعت دیواری تبلیغاتی می تواند این کار را انجام دهد! افراد به طور مرتب نیاز به یادآوری زمان برای حفظ برنامه خود را دارند. در این عصر مدرن توقعات از بسیاری از مردم بالا می باشد و زندگی پر مشغله آنها گواهی برای این موضوع است.

ساعتهای دیواری معمولا روی دیوارهای اداری یا خانه و دیگر اماکن عمومی نصب می شوند. آنها در انواع شکل ها و اندازه های مختلف یافت می شوند. ساعتها راه پر پیچ و خمی را از ساعت های آنالوگ و ابتدایی تا ساعت های دیجیتالی امروزی پیموده اند. به خاطر کاربردی بودن آنها در بخش عمده ای از زندگی روزمره، از ابتدی در زندگی انسان نقش اساسی خود را حفظ کرده اند.

از ساعت های سفارشی برای تبلیغ محصولات یا تجارت شما به سایر افراد استفاده می شود و شما می توانید از آن به عنوان سوغاتی نمایشگاههای تجاری استفاده کنید. در صورتیکه شما فعالیت ها و تفریحاتی برای روزهای آتی خود داشته باشید می توانید آن را با سایرین نیز در میان بگذارید و آنها را نیز دعوت کنید که باعث ایجاد تصویر ذهنی مثبت در آنها می شود.

 [عکس: 2017_10_28_05_f2085fc3-fdd0-41f7-8c21-de21f4a7309c.jpg]

شما همچنین می توانید برای افزایش انگیزه کارکنان خود نیز از این هدایا تبلیغاتی استفاده کنید که نشان دهنده این است که شما متوجه خدمات آنها به شرکت خود هستید و از آنها قدردانی می کنید. در زیر لیستی از مزایای ساعت های دیواری سفارشی با نقش و طرح شرکت شما ارائه شده است:

1- با دوام و قابل اتکا 
نمایشگاههای تجاری برای توزیع ساعت های دیواری برای ایجاد اثری ماندگار برگزار می شوند. مشتریان و کاربران شما می توانند از آنها برای مدت زمانی طولانی بهره ببرند.

2- فضای کافی برای چاپ طرح مورد نظر شما
آنها فضای وسیعی دارند که به شما این امکان را می دهند نام و طرح و لوگوی خود را بدون نگرانی بر روی آنها چاپ گنید. حتی در برخی موارد شما قادر خواهید بود یک جمله یا شعار نیز در پایین آن قرار دهید.

3- طراحی جالب و جذاب
ساعت دیواری تبلیغاتی طرح های شیک و مدرنی دارند که می توانند توجه هر فردی را به خود جلب کنند و شما می توانید توسط آنها با گروه های مختلفی از افراد ارتباط برقرار کنید.

4- کیفیت نامحدود و بی وقفه
ساعت دیواری تبلیغاتی برای استفاده طولانی مدت طراحی می شوند. از آنجایی که نمونه های مدرن و دیجیتالی زیادی در بازار موجود می باشد، ساعت های دیواری زیر سایه آنها قرار می گیرند ولی با این حال افراد آنها را اقلامی کاربردی و با ارزش می دانند.

حال که با ارزش های گسترده این اقلام آشنا شدید، در زیر نشانه هایی از چگونگی سفارش این هدایای تبلیغاتی برای شما آورده شده است

1- پروفایل مخاطبان خود را مطالعه کنید
انجام تحقیقاتی در مورد مخاطبان هدف شما پیش از اینکه پیشنهاد خود را در خصوص ساعت تبلیغاتی مناسب به آنها ارائه دهید، کاری محتاطانه به حساب می آیدو با این کار شما می توانید متوجه شوید آنها به چه چیزهایی علاقه دارند و از چه اقلامی دوری می جویند.

2- طرح ساعت خود را با دقت انتخاب کنید
ساعت دیواری تبلیغاتی طرح ها و قالب های مختلفی دارند و بدون صرف زمان و انرژی شما قادر نخواهید بود گزینه مناسب را برای مشتریان خود انتخاب کنید و قطعا سردرگم خواهید بود. پس به این منظور زمان و انرژی لازم را برای انتخاب هوشمندانه و دقیق بهترین گزینه صرف کنید که بتواند پاسخگوی نیازهای مخاطبان شما باشد.

3- به بودجه و امکانات مالی خود توجه داشته باشید
قبل از انجام خریدهای عمده تلاش کنید که برنامه ای در خصوص تامین منابع مالی مورد نیاز داشته باشید. با این کار شما می توانید از خطر ولخرجی و ورشکستگی در امان بمانید.