کلیدستان

نسخه‌ی کامل: لنز سونی FE 35-16 میلی متری
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
لنز E-Mount / فرمت Full-Frame
محدوده روزنه: f/2.8-f/22
دو المان توزیع Extra-Low
سه المان غیر کروی و دو المان XA
روکش AR نانو و فلورین
موتورهای مستقیم سوپر سونیک با موج AF
دکمه حفظ فوکوس با قابلیت تغییر AF/MF
ساختار مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت
دیافراگم دایره ای با 11 تیغه
مروری بر لنز سونی 35-16 میلی متری با قطر روزنه f/2.8
 

[عکس: Sony-FE-16-35mm.jpg]


توضیحات


قابلیت بزرگنمایی با زاویه عریض سریع و انعطاف پذیر، این لنزتائید شده در شرکت سونی را به یک گزینه مناسب طراحی شده برای دوربین سونی  Full-Frame بدون آیینه با امکان نصب E-Mount تبدیل کرده است.
این لنزسونی با ماکسیمم قطر روزنه f/2.8 ثابت خود متمایز می شود و این لنز عملکردی سازگار و مناسب در محدوده بزرگنمایی خود داشته و در محیط های کم نور عملکرد مناسبی از خود به نمایش می گذارد.طراحی عدسی آن شامل 2 المان توزیع Extra-Low برای کاهش انحرافات و پیچیدگی های کروماتیک در کنار 2 المان XA و سه المان غیر کروی که به طور قابل ملاحظه ای انحرافات کروی را برای دستیابی به شفافیت و وضوح تصویر بالا می باشد.


به علاوه روکش Nano AR برای محدود ساختن لرزش و لکه بر روی لنز به منظور افزایش شفافیت و وضوح رنگ در هنگام کار در شرایط پر نور استفاده شده است.در راستای تکمیل قابلیت های عدسی این محصول، این لنزسونی دارای دیافراگم دایره ای 11 تیغه می باشد که بوکه هایی صاف و ملایم با قابلیت انتخاب نقطه فوکوس در تصویر را ایجاد می کند.
برای کنترل فوکوس، دو گروه Direct Drive SSM AF مورد استفاده قرار گرفته اند که سریع و بی صدا می باشند و امکان کنترل بالایی برای عملکرد دستی فوکوس ایجاد می کنند. این لنزسونی همچنین دارای طراحی مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت برای پشتیبانی از عکسبرداری در شرایط دشوار و دکمه اختصاص یافته برای فوکوس و تغییر حالت AF/MF می باشد.


این لنز به عنوان بخشی از سری استودیوی G Master محسوب می شود که از طریق اصلاح طیف گسترده ای از تغییرات کروی و کروماتیک برای دستیابی به وضوح و شفافیت تصویر بالا طراحی شده است. علاوه بر این، این لنزها طراحی فیزیکی و بصری قوی دارند تا به عنوان هر دو دوربین عکاسی و فیلمبرداری استفاده شوند.به واسطه زاویه ای که برای دوربین های بدون انعکاسی E-mount full-frame طراحی شده است، این لنزسونی  با مدل APS-C سازگار است که در فاصله کانونی کانونی معادل 24 تا 52?میلی متر قرار می گیرد.حداکثر قطر دیافراگم f / 2.8 به طور مداوم در تمام محدوده بزرگنمایی برای کار در شرایط دشوار نوری ارائه شده است.دو عنصر XA (غیرکروی شدید) و سه عنصر غیرکروی در طراحی عدسی مورد استفاده قرار گرفته اند که دارای دقت بالای سطحی برای کنترل مؤثر بر آستیگماتیسم، انحنای میدان، کما و دیگر موارد کروی هستند.دو عنصر توزیع فوق العاده پایین در طراحی لنز برجسته و کمک به کاهش آبراه های رنگی و لبه های رنگی برای وضوح و بی طرفی رنگ استفاده شده است. روکش Nano AR برای کاهش بازتاب های سطح، روشنایی غیر منظم و شبح برای افزایش وضوح تصویر و ارائه رنگ در شرایط پر نور استفاده شده است.

 

دو گروه DirectFire SSM (DDSSM) فوکوس خودکار، عملکرد فوکوس سریع، آرام و دقیق را ارائه می دهند که برای هر دو کاربری تصویربرداری و ضبط ویدئویی مناسب است.

طراحی مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار، امکان کار در شرایط دشوار را فراهم می کند . حلقه های کنترل لاستیکی شرایط کار در آب و هوای سرد را تسهیل می کنند. به علاوه، روکش فلورین در قسمت های جلویی برای محافظت از اثر انگشت و جلوگیری از چسبندگی گرد و غبار بر روی آن است. دیافراگم کروی 11 تیغه ای نیز یک کیفیت بوکه مناسب را به هنگام بهره گیری از تکنیک های فوکوس اختیاری ایجاد می کند.

عملکرد

طول کانونی 16 – 35mm
روزنه Maximum: f/2.8
Minimum: f/22
نوع اتصال به دوربین Sony E
سازگاری با فرمت 35mm Film / Full-Frame Digital Sensor
زاویه دید 107° – 63°
حداقل فاصله فوکوس 11?02″ (28 cm)
بزرگنمایی 0?19x
المان/گروه 16 / 13
تیغه های دیافراگم 11, کروی