کلیدستان

نسخه‌ی کامل: کانکس
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
کانکس
کانکس به اتاقک های پیش ساخته ایی که عموما از گالوانیزه ساخته شده اند گفته می شود . از قابلیت های کانکس ها قابلیت حمل و جابجا کردن می باشد .
در مکان هایی که امکان ساخت ساختمان های سنتی وجود ندارد ، و نیاز به ساخت مکان موقتی باشد از کانکس ها استفاده می شود.

کانکس

علت استفاده از کانکس :
کانکس های دارای قابلیت جابه جایی بوده و به همین سبب در مکان هایی که نیاز به ساخت موقتی مکانی برای اسکان هست از کانکس استفاده می شود .
ساخت کانکس به سرعت انجام می پذیرد و همچنین شما می توانید کانکس هایی را به صورت آماده خریداری نمایید . به همین دلیل برای مواقعی که نیاز به ساخت مکانی است که سرعت دارای اهمیت است از کانکس استفاده می شود .
کانکس ها را می توان بعد از اتمام استفاده فروخت . در صورتی که این امکان در ساختمان های دیگر امکان پذیر نمی باشد .

 به طور کلی می توان کانکس ها را به د دسته کانکس متحرک و کانکس ثابت تقسیم بندی نمود . کانکس های متحرک دارای چرخ برای حرکت می باشند و در هنگام استفاده برای ثبات آن جک هایی در جلو نصب می شود . کانکسهای ثابت به نسبت کانکس های متحرک از کیفیت ساخت بیشتری برخوردار هستند .
 

کانکس ها دارای انواع مختلفی هستند که که بسته به نیازتان می توانید تهیه نمایید . در دد ادامه به برخی آنها اشاه می کنیم .
 
کانکس

کانکس اداری :
این نوع کانکس برای راه اندازی محیطی اداری همراه با چیدن میز و صندلی اداری استفاده می شود . همچنین دارای مکانهایی مجزا برای آبدارخانه و و سرویس بهداشتی نیز می باشد .
 
کانکس نگهبانی :
شما حتما در پارک ها ، مجتمع های مسکونی ، ادارات ، بیمارستان ها و ... کانکس نگهبانی را دیده اید که به علت ماهیت آن دارای پنجره هایی بزرگ در اطراف آن است که امکان کنترل راحت تر را به نگهبان می دهد .