کلیدستان

نسخه‌ی کامل: نمایندگی تعمیرات زانوسی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با توجه به استقبال بی نظیر هموطنان ایرانی نسبت به خرید محصولات لوازم خانگی زانوسی، ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات زانوسی با بهره گیری از نیروهای متخصص، با تجربه و کارآزموده، آماده ارائه خدمات با کیفیت و همیشه در دسترس، در زمینه سرویس، تعمیرات و نگهداشت محصولات لوازم خانگی زانوسی برای شهروندان عزیز می باشد. شعار ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات زانوسی، رضایتمندی مشتریان و ارائه با کیفیت ترین خدمات در سریع ترین زمان ممکن است.
به وب سایت ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات زانوسی سر بزنید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید.
زانوسی شرکت تولیدکننده‌ی لوازم خانگی ایتالیایی است. شرکت معتبر زانوسی، در سال 1916 در پوردنه‌ی ایتالیا بنا نهاده شد و هم اکنون هم دفتر مرکزی این برند همان جا مستقر است. برند زانوسی در سال ۱۹۸۴ توسط شرکت سوئدی الکترولوکس خریده شد. زانوسی از سال ۱۹۴۶ صادرات از ایتالیا را رسماً شروع کرد و با گسترش فعالیت‌های خود و محبوبیت برند در جهان، محدوده‌ی فعالیت خود را جهانی کرد.
شرکت زانوسی کار خود را در سال ۱۹۱۶ از یک کارگاه کوچک در شهر پوردنونه و به همت آنتونی زانوسی شروع کرده‌بود و در ابتدا تنها اجاق و کوره‌ی خانگی تولید و به بازار ارائه می‌کرد اما امروزه شاهد این هستیم که محصولات با کیفیت و کلاس جهانی برند زانوسی در ایتالیا، چین، تایلند و اکراین تولید می‌شوند و حتی مشتریان پر و پا قرص خود را در ایران دارند.
شرکت زانوسی و ابرکاوان نمایندگی تعمیرات زانوسی اعتقاد دارند محصولاتش لوزام خانگی زانوسی همانند دست کمکی برای مصرف‌کنندگان به شمار می‌روند.
به طوریکه محصولات زانوسی بسیار کارپسند هستند و توانسته‌اند سطح بالایی از رضایت‌مندی مشتریان خود را بدست بیاورند. محصولات خانگی زانوسی، وقت شما را در آشپزخانه و منزل، تلف نمی‌کنند و قادرید به راحتی از کار کردن با محصولات‌شان احساس لذت کنید.

مهمترین مشخصه‌ی محصولات زانوسی، سهولت استفاده و کاربری آسان محصولاتش می‌باشد. مدیران این برند، طی سال‌های متمادی با تفکر ساده‌تر کردن زندگی توانستند ماشین لباس‌شویی با گنجایش XXL تولید کنند، برای آشپزخانه فری طراحی کنند که خودش قابلیت پاک‌سازی خودش را داشته باشد و به اندازه‌ی تمام تجهیزات لازم برای نان و شیرینی‌پزی به شما خدمات ارائه دهد، ماشین ظرفشویی با یک دکمه بهترین نوع شست‌وشو را انتخاب می‌کند، یخچال فریزر را با هر سایزی که مد نظرتان باشد خواهید یافت و هرآنچه که می‌تواند زندگی و کارهای خانه را ساده‌تر کند.

همراهی تمام عیار مهندسی و طراحی تضمین می‌کند که زانوسی محصولاتی بسیار جلوتر از زمان خودش تولید می‌کند. آن‌ها می‌کوشند زندگی را از طریق طراحی ظریف طیف گسترده‌ای از محصولات مانند یخچال، فریزر، اجاق گاز، هود، ماشین لباس‌شویی و خشک‌کن برای مشتریان‌شان تسهیل کنند. افتخار ابرکاوان نمایندگی تعمیرات زانوسی، این است که از یکی از محبوبترین برندهای لوازم خانگی پشتیبانی سرویس دهی می نماید.

پیش از این، برای تمیز شدن البسه بیش از ۵ ساعت در روز باید وقت گذاشته می‌شد و کار سختی برای بانوان محسوب می‌شد. اما امروزه به کمک فناوری‌های مدرن و به روز برند زانوسی، در حوزه‌ی تحقیق و توسعه، طراحی، تولید و پشتیبانی پس از فروش، تمام پروسه‌ی شست‌و‌شو و خشک کردن تنها در ۶۰ دقیقه تمام می‌شود. ضمن اینکه سریع‌تر و مطمئن‌تر است.
از دیگر مشخصه‌های کلیدی برند زانوسی، طراحی و تولید محصولاتی محیط زیست دوست می‌باشد به طوریکه لوازم خانگی برند زانوسی از به هدر رفتن انرژی جلوگیری کرده و به صرفه جویی در مصارف خانگی انرژی می‌انجامند.
سلیقه‌ی طراحی ایتالیایی در تمامی محصولات برند زانوسی نمایان است. ظرافت در طراحی ارگونومیک در ماشین ظرفشویی، استفاده از پنجره‌ی بزرگ برای اجاق گاز، لامپ‌های ال‌ای‌دی تعبیه شده برای یخچال، همگی نشان از ذوق و سلیقه‌ی طراحان برند لوازم خانگی زانوسی دارد.
شما می توانید در صورت بروز مشکل یا نیاز داشتن به خدمات سرویس دهی، تعمیر و نگهداشت لوازم خانگی زانوسی به کارشناسان با تجربه و کارآزموده ابرکاوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی زانوسی مراجعه نمایید.