کلیدستان

نسخه‌ی کامل: تور لحظه آخری گرجستان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
 
گرجستان ، کشوری در شرق اروپا و غرب آسیاست که توسط روسیه ، ترکیه ، ارمنستان و آذربایجان احاطه شده است . این کشور که از دیر باز با کشور ما در رابطه بوده است ( به واسطه کشور گشایی پادشاهان صفوی ، افشاری و قاجاری  و تبعید اتباع گرج به ایران ) در حال حاضر جزو معدود کشورهای اروپاییست که بدون روادید نیز پذیرای ایرانیان می باشد . همین امر باعث شده است که توجه گردشگران ایرانی معطوف سفر به گرجستان شود ، لذا تور لحظه آخری هم که ارتباط تنگاتنگی با سفر به اینگونه کشورها دارد ، گردشگران ایرانی بیشتری را به سوی گرجستان می کشاند .
گرجستان به عنوان یکی از جمهوری های استقلال یافته اتحاد جماهیر شوروی ، با تکیه بر موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مناسب و کشاورزی پیشرفته ، با بهره‌برداری از صنایع ومعادنش ،  اقتصادی قوی برای خود رقم زده است .
از مهمترین شهرهای این کشور که به لطف تور لحظه آخری با قیمتی مناسب در دسترس ایرانیان هستند  می توان به  تفلیس ، کوتایسی ، زوگدیدی ، باتومی ، سیغناغی ، بورجومی ، پوتی ، سوخومی و روستاوی اشاره کرد . طبیعت بی نظیر و بکر این نواحی در کنار امکانات کافی برای گردشگران سبب شده است که سالانه بالغ بر 10 میلیون نفر از این کشور دیدار داشته باشند .
قیمت تور لحظه آخری  که در واقع به خرید بلیط هواپیما با قیمتی بسیار مناسب در زمان نزدیک به پرواز اطلاق می شود ، به عوامل مختلفی بستگی دارد که به مهمترین آن ها می توان به مدل و نوع هواپیما و پشتیبان ، مدت زمان اقامت ، ویژگی های هتل ، سیاحت در یک یا چند شهر و مدت زمان مانده تا پرواز اشاره کرد . ناگفته نماند که در تور لحظه آخری شرایط موجود برای افرادی که با تهیه بلیط تور لحظه آخری قدم به این سفر نهاده اند ، با افرادی که از مدت ها قبل بلیط و هتلشان را رزرو کرده اند ( و نه از طریق تور لحظه آخری ) مشمول دریافت خدماتی یکسان بوده و به سبب پرداخت مبلغ کمتر با خدماتی کمتر مواجه نمی شوند .