کلیدستان

نسخه‌ی کامل: نمایندگی تعمیرات کنوود
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با توجه به استقبال بی نظیر هموطنان ایرانی نسبت به خرید محصولات لوازم خانگی کنوود، ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات کنوود با بهره گیری از نیروهای متخصص، با تجربه و کارآزموده، آماده ارائه خدمات با کیفیت و همیشه در دسترس، در زمینه سرویس، تعمیرات و نگهداشت محصولات لوازم خانگی کنوود برای شهروندان عزیز می باشد. شعار ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات کنوود، رضایتمندی مشتریان و ارائه با کیفیت ترین خدمات در سریع ترین زمان ممکن است.

به وب سایت ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات کنوود سر بزنید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید.
کمپانی کنوود توسط KENNETH WOOD در سال 1947 راه‌اندازی شد و اولین خط تولید آن به طراحی و تولید لوازم صوتی ماشین می‌پرداخت. نام کنوود توسط کاسوگا انتخاب شد که در واقع ترکیب Ken (که یک نام متداول در ژاپن و همچنین شمال آمریکاست) و Wood (اشاره به دوام بالا و همینطور وجود یک رابطه با هالیوود کالیفرنیا) است. جورج آراتانی اولین رییس کنوود در آمریکا بود که توسط کاسوگا انتخاب شد.

از دهه‌ی 1950 کنوود به دلیل تولید لوازم با کیفیت، قابل اطمینان و زیبا از جمله تولید ماشین‌های آشپزخانه موسوم به Kenwood Chef مشهور گشته و متعهد شد که این استانداردها را در نسل های بعدی تولیدات خود حفظ کند.

شرکت الکترونیک ژاپنی کنوود در سال ۲۰۰۸، با جی وی سی ادغام شده و شرکت جی وی سی کنوود کورپوریشن را تاسیس کردند. بیش از 75 درصد محصولات این کمپانی صادر می‌شود و توسط شرکت‌های متعدد تابع کنوود و شبکه‌های توزیع کننده در 80 کشور به فروش می‌رسد.

در حال حاضر امکانات تولیدی این شرکت متعلق به سه کشور ایتالیا، چین و انگلیس می‌باشد. با گسترش اقتصاد جهانی، در حال حاضر، به جز ماشین‌های آشپزخانه و مخلوط‌کن‌های صنعتی کنوود، سایر لوازم خانگی برند کنوود در کشور چین تولید می‌شوند.


در حال حاضر رتبه اول فروش بریتانیا نیز به ماشین‌های آشپزخانه کنوود تعلق دارد. اهم شهرت برند لوازم خانگی کنوود، به کیفیت، طراحی زیبا و الهام بخش و قابلیت اطمینان مصرف کننده به کیفیت در طراحی و تولید این برند تأکید دارد.
امروزه این شرکت علاوه بر لوازم خانگی به طراحی و تولید محصولاتی از قبیل انواع سیستم‌های صوتی تصویری، رادیو خانگی، کولرها، تلویزیون‌ها، دستگاه‌های وای – فای و انواع رادیو حرفه‌ای و گیرنده‌های آن و سایر تجهیزات صوتی نیز می‌پردازد.

ابرکاوان نمایندگی تعمیرات کنوود نیز در این بین با بهره گیری از توان و دانش تخصصی نیروهای خود توانسته است با ارائه خدمات تعمیرات و نگهداشت در اسرع وقت از تمام محصولات کنوود پشتیبانی نماید.

هدف استراتژیک کمپانی کنوود، طراحی و توسعه محصولاتی بازار محور و متناسب با نیاز مصرف گنندگان بوده است از اینرو خلاقیت و کیفیت را سرلوحه تولید محصولات خود قرار داده‌اند.
بعلاوه، سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه شرکت کنوود، باعث شد تا این برند لوازم خانگی، رهبری خود در بخش لوازم آشپزخانه‌ی بسیاری از فروشگاه های اروپا را توسعه دهد و خط تولید لوازم خانگی خود را به آخرین فناوری‌ها و دانش روز دنیا تجهیز نماید.

از جمله لوازم برقی خانگی کنوود می‌توان به جاروبرقی، بخارشوی و انواع مختلف لوازم برقی آشپزخانه اشاره نمود. بدون شک غذاسازهای شرکت کنوود از جمله خوش‌نام‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات این رده هستند.

ابرکاوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی کنوود با تضمین کیفیت و سرعت ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی کنوود اعتماد مشتريان را مانند هميشه جلب مي‌کند تا در خريد محصولات اين شرکت ترديد نکنند.