کلیدستان

نسخه‌ی کامل: نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با توجه به استقبال بی نظیر هموطنان ایرانی نسبت به خرید محصولات لوازم خانگی وستینگهاوس، ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس با بهره گیری از نیروهای متخصص، با تجربه و کارآزموده، آماده ارائه خدمات با کیفیت و همیشه در دسترس، در زمینه سرویس، تعمیرات و نگهداشت محصولات لوازم خانگی وستینگهاوس برای شهروندان عزیز می باشد. شعار ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس، رضایتمندی مشتریان و ارائه با کیفیت ترین خدمات در سریع ترین زمان ممکن است.
به وب سایت ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس سر بزنید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید.
تاریخچه شرکت وستینگهاوس
کمپانی وستینگهاوس توسط جرج وستینگهاوس در سال ۱۸۸۶ تاسیس شد. نخستین کارخانه‌ی بزرگ این کمپانی در پنسیلوانیا تاسیس شد. فعالیت خود را در ابتدا با تولید تجهیزات برقی، نیروگاه‌ها، رادارها و موتور هواپیما آغاز کرد.
برند وستینگهاوس در زمره‌ی تولیدکنندگان مطرح لوازم خانگی محصولات با کیفیت و همراستا با فناوری نوین و روز دنیا برای جذب مصرف‌کنندگان است.
این کمپانی علاوه بر فعالیت در زمینه‌ی انرژی هسته‌ای، به تولید موتورهای برقی در همه سایز، آسانسور و بالابرهای برقی، لامپ و سیستم روشنایی نیز روی آورد. کمپانی وستینگهاوس، در سال ۲۰۰۶ توسط شرکت توشیبا خریداری شد.
با افزایش توجه مشتریان به طراحی محصولات لوازم خانگی، یکی از اولویت‌های کلیدی این برند در طراحی و توسعه لوازم خانگی وستینگهاوس، طراحی محصولاتی مدرن و الهام بخش با ظاهری مناسب همراه با حداکثر امکانات و فضای مناسب برای استفاده و عرضه به بازار مصرف‌کنندگان است. به طوریکه امروزه، این شرکت یکی از سردمداران دیزاین و طراحی لوازم برقی خانگی به شمار می‌رود.
رادیو، تلویزیون، تجهیزات چندرسانه‌ای، سشوار، اتو، لباسشویی، خشک‌کن، سیستم تهویه هوا و یخچال و فریزر از جمله تولیدات کمپانی وستینگهاوس به شمار می‌رود.
در این بین، ابرکاوان نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس با ارائه خدمات تعمیرات و نگهداشت با کیفیت و بهره گیری از دانش و توان نیروی فنی حرفه ای، پشتیبانی از تمام محصولات لوازم خانگی وستینگهاوس را به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات این برد تضمین می نماید.
سال‌های متمادی وستینگهاوس نامی آشنا و برندی محبوب در میان خانواده‌ها بود. امروزه نیز، لوازم خانگی تولید شده توسط این شرکت از طراحی خاصی بهره‌مند هستند، تنوع رنگی زیادی دارند و با قدرت و نوآوری بالایی طراحی شده‌اند.
طبق پیشینه‌ی استفاده از محصولات این نام تجاری در کشور، مشتریان اغلب از نحوه‌ی کارکرد و طول عمر محصول رضایت داشته‌اند.

با این‌حال در صورتی که دستگاهی نیاز به تعمیر پیدا کرد اعم از شکستگی در قطعات داخلی و بدنه، خاموش شدن ناگهانی و یا روشن نشدن دستگاه، عدم کارکرد مناسب و اختلال در آن و یا هر مشکل دیگری که نیاز به کنترل و تعمیر داشت، می‌توانید درخواستتان را برای تعمیر دستگاه ثبت کنید تا کارشناسان ابرکاوان نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس رسیدگی کنند.
خدمات لوازم خانگی وستینگهاوس
مهمترین خدمات تعمیر و سرویس برند لوازم خانگی وستینگهاوس عبارتند از:
  • خدمات تعمیر ماکروویو وستینگهاوس
  • خدمات تعمیر ماشین لباس شویی وستینگهاوس
  • خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس
  • خدمات تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس