کلیدستان

نسخه‌ی کامل: نمایندگی پکیج بوتان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با توجه به استقبال بی نظیر هموطنان ایرانی نسبت به خرید محصولات لوازم خانگی بوتان، ابرکاوان، نمایندگی پکیج بوتان با بهره گیری از نیروهای متخصص، با تجربه و کارآزموده، آماده ارائه خدمات با کیفیت و همیشه در دسترس، در زمینه سرویس، تعمیرات و نگهداشت محصولات لوازم خانگی بوتان برای شهروندان عزیز می باشد. شعار ابرکاوان، نمایندگی پکیج بوتان، رضایتمندی مشتریان و ارائه با کیفیت ترین خدمات در سریع ترین زمان ممکن است.

به وب سایت ابرکاوان، نمایندگی پکیج بوتان سر بزنید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید.

ابرکاوان، به عنوان تخصصی ترین مرکز ارائه خدمات پس از فروش با انجام به موقع خدماتی همچون سرویس نگهداری و تعمیرات لوازم خانگی به محصولات خریداری شده شما با سال ها تلاش به میزان گسترده ای از تجربه و دانش دست پیداکرده  است.

داستان پکیج بوتان

درگذشته خانواده های ایرانی برای تأمین گرما و یا پخت و پز از هیزم و زغال استفاده می کردند. در طول زمان و پرآوازه شدن نام بوتان این نوع از ایجاد گرما به تدریج به خاطرات خانواده های ایرانی پیوست چرا که شرکت بوتان وظیفه تأمین، تولید و ارائه سیلندر گاز، اجاق گاز و بخاری گازی، سیستم های پخت و پز و گرمایش خانواده ها را بر عهده گرفت.

بوتان به سادگی به جایگاه کنونی دست نیافته است و مسیری پر فراز و نشیب را طی کرده تا گرما بخش خانه ایرانیان باشد. مهندس خلیلی پس از کار معلمی با ایجاد کارگاه تعمیر ماشین آلات در خیابان چراغ گاز تهران وارد عرصه صنعت شد. شرکت بوتان در سال ۱۳۳۲ و با تلاش های بی وقفه محمود خلیلی و فرزندش محسن خلیلی با هدف توزیع گاز مایع شکل گرفت. مهندس مهدی بازرگان در کتاب «شصت سال خدمت و مقاومت» در این باره می نویسد: «یادم می آید خلیلی چقدر با مسئولان شرکت ملی نفت در زمان کنسرسیوم کلنجار رفت تا گردنشان بگذارد گازهایی را که هدر داده و می سوزانند، تصفیه کرده و بوتان و پروپان آن را در تانکرهای تحت فشار به ایشان بفروشند و گاز نفت در ایران توزیع شود.»
پس از مدت کوتاهی گروه صنعتی بوتان با هدف تولید لوازم گازسوز از جمله اجاق گازسوز تأسیس شد. اولین محل این شرکت سه راه آذری بود که بنا به توسعه این شرکت هم اکنون به شهرک صنعتی کاوه منتقل شده است. شاید عجیب به نظر برسد که چنین شرکتی قطعات اولیه تولیدی محصولات خود را به کشورهای اروپایی صادر کند، این همان چیزی است که بوتان پس از تلاش های مستمر به آن جامه عمل پوشانید.

در سال ۱۳۶۷ شرکت تصمیم به تولید محصولات جدید گرفت و در طی هفت سال تولید آبگرمکن های دیواری را ده برابر کرد. در طی این سال ها قطعات ساخت داخل به  تدریج جایگزین قطعات وارداتی شد و شرکت وارد فاز صادرات قطعات ایرانی آبگرمکن شد.

بوتان گام را فراتر نهاد و ایده ساخت شوفاژ دیواری گازی را نیز عملی کرد. گویی شرکت بوتان کمر همت بسته بود تا تمام اولین های کشور را به نام خود بزند از این رو اولین مرکز تماس مشتریان مجهز به بی سیم در کشور را نیز به وجود آورد.

از اینرو یکی از افتخارات ابرکاوان، نمایندگی پکیج بوتان، پاسخگو بودن به نیازهای پشتیبانی مشتریان لوازم خانگی بوتان است.
در حال حاضر نیز تیم پشتیبانی ابرکاوان، نمایندگی پکیج بوتان با افتخار آماده است با بهره گیری از نیروهای زبده، متخصص و با تجربه، به ارائه خدمات مقرون به صرفه و تخصصی تعمیر و سرویس محصولات بوتان با بالاترین کیفیت و رضایتمندی مشتری و در اسرع وقت بپردازد.