کلیدستان

نسخه‌ی کامل: دستگاه های لیزر
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
دستگاه لیزر

دستگاه لیزر برای برش انواع محصولات صنعتی به کار می رود . دستگاه حکاکی و برش یک دستگاه کارآمد و اقتصادی می باشد . دستگاه لیزر معمولی برای برش نیاز دارد تا توسط قطعه ای کنترل شود تا دقیقا بر روی طرح داده شده حرکت کند و کل مورد نظر را برش دهد.ورود دستگاه لیزر به چرخه برش توانسته است علاوه بر صرفه جویی زیاد در زمان و هزینه ، در جهت تولید محصول با کیفیت تر نیز گامی بردارد.


دستگاه های لیزر در انواع ابعاد و اندازه و برای مصارف گوناگون وجود دارند که امکان استفاده از آنها در کارگاه های کوچک نیز فراهم می شود . از دستگاه لیزر برای مهر و پلاک سازی برای شرکت های تبلیغاتی استفاده می شود .


در دستگاه لیزر پرتوی لیزر بر روی ماده متمرکز می شود که موجب می شود محل مورد نظر ذوب شده و یا تبخیر شود . برای تمیز ماندن و سالم ماندن لبه های محل لیزر شده ، پمپ دمنده ای روی دستگاه لیزر تعبیه می شود که با دمیدن باد برش تمیزی را حاصل می کند .
دستگاه لیزر برای برش فلزات ، الماس ، مواد ساختمانی ، لوله ها ، ورق های مسطح ، قاب سازی، شابلون سازی، مهرسازی، ماکت سازی، صنعت هوافضا ، پوشاک، چوب، چرم، پلاستیک، مبلمان، خودرو، شیشه، آینه، الکترونیک، چاپ، لوازم التحریر ، طلا، نقره، جواهر، استیل، پلکسی گلاس، دکوراسیون داخلی، نساجی، هدایای تبلیغاتی، لوازم آرایشی، لوازم ساختمانی، حجاری، اسباب بازی و ... کاربرد دارد.

برای خرید دستگاه لیزر شما باید با توجه به نیازتان دستگاه خود را انتخاب نمایید. برای این کار باید به نکاتی توجه فرمایید از جمله :


- سایز میز کار
- توان تیوپ
- میز ثابت یا میز برقی بودن